Zelf reed ik in 1 van de 146's, die met dat beetje schade linksvoor (niet dit weekend opgelopen...)
Ben benieuwd of het mensen waren "van hier"

Groetjes,
Alfagek
Bas
Nee, dat was ik niet. Was wel iemand van de club. Was niks ernstigs, auto werd warm. De koelvin sloeg niet meer aan. Iemand een omleiding gelegd, zodat er gewoon weer gereden kon worden...Ben op 29/4 geweest. Zag dat een 146 met NL kenteken weggeduwd werd. Was jij dat toevallig?
Hey jammer dat ik niet even een praatje ben komen maken. Ik heb nog naast de Alfa gestaan alleen werd ik op dat moment gebeld want wilde nog vragen wat er aan de hand was., daarna heb ik er niet meer aangedacht. Eerder heb ik je nog zien rijden op het terrein tegenover de hoofdingang, ik heb gelijk een foto getrokken van de 90.Ik had ook gewoon met de Berlina naar de ring moeten gaan ipv de 90.......................
Net voor de carroussel nog een motor voorbij gelaten en dus laat de carroussel in. En toen een hoop kabaal en rook achter de auto. Snel aan de kant gezet. De achteras heeft er zo dwars onder gestaan dat bij het terugkomen de achterstabi achter de uitlaat is blijven hangen en de uitlaat naar beneden trok. Tegen de homokineet. Dus rubber kapot en uitlaathing erg laag. Langs de baan de stabi losgeschroeft, maar toen was de afsleepauto al gearriveerd. Dus de 90 weer gewoon naar huis gestuurd met losse stabi en kapotte hoes.
Maar dat alles is na vandaag ook weer historie
Dat idee had ik alDe zwarte GTA is van een mede forummer hier
Same here. Wel jammer dat je geen foto's op de ring mag maken (of dat zei de vriendelijke duitser bij de start toch tegen mij)deze GTA![]()
![]()
[
@ alfa155-v6: ik durfde ook niet, heb ik maar 94 foto´s gemaakt
is een verschil tussen niet mogen en niet doen heSame here. Wel jammer dat je geen foto's op de ring mag maken (of dat zei de vriendelijke duitser bij de start toch tegen mij)deze GTA![]()
![]()
[
@ alfa155-v6: ik durfde ook niet, heb ik maar 94 foto´s gemaakt