Gaat het er toch van komen?
http://www.nu.nl/news/1042255/30/Benzin ... euren.html
ik vind 50 euri uitgeven voor niets ook duur...Gaat niet gebeuren. De Europese wetgeving gaat waarschijnlijk juist veranderen naar NL maatstaven. Houdt dus in voor elke nieuwe auto; 1e 3 jaar geen APK, daarna elk jaar keuren. En terecht... We willen graag een veilig wagenpark en als ik al kijk wat er toch elk jaar weer voor de apk met de auto gebeuren moet. Veel mensen kijken niet op of om naar de auto, alleen die ene keer in het jaar bij de APK wordt er gekeken wat er gedaan moet worden. En dan vinden ze € 200,- voor de keuring en grote beurt al duur!![]()
Groetjes,
Alfagek
Bas
70000 km/jaar op benzine? dan ben je niet goed snik....en wat is er dan levensgevaarlijk aan die Megane, als je dat soort km rijdt zitten er veel lange stukken in, minder slijtage etc...ben benieuwd hoelang ze dit volhouden,werk bij de renault dealer wij hebben klanten die vlot 70.000 km in een jaar rijden met hun benzine megane en deze mensen zie je 1 keer per jaar met de apk
meestal is hun auto dan al levensgevaarlijk
nu moet je je voorstellen dat je achter deze megane zit die er 140.000km op heeft zitten en nog maar 1x per 2 jaar naar de garage moet
ik hou mijn hart vast
niet iedereen houd van zijn auto
Ook moderne auto's hebben toch last van slijtage, of niet? Banden, verlichting, remmen, uitlaten e.d.? Die worden nu veelal pas verholpen bij de jaarlijks apk keuring. Dan dus pas bij de 2-jaarlijkse apk keuring? Gaat niet gebeuren, is al vaker geroepen, maar gaat toch niet lukken.... En terecht!70000 km/jaar op benzine? dan ben je niet goed snik....en wat is er dan levensgevaarlijk aan die Megane, als je dat soort km rijdt zitten er veel lange stukken in, minder slijtage etc...ben benieuwd hoelang ze dit volhouden,werk bij de renault dealer wij hebben klanten die vlot 70.000 km in een jaar rijden met hun benzine megane en deze mensen zie je 1 keer per jaar met de apk
meestal is hun auto dan al levensgevaarlijk
nu moet je je voorstellen dat je achter deze megane zit die er 140.000km op heeft zitten en nog maar 1x per 2 jaar naar de garage moet
ik hou mijn hart vast
niet iedereen houd van zijn auto
de Toyo van mijn vrouw is nu al 4 jaar achter elkaar goedgekeurd (ik ga zelf naar de keuring) zonder enig mankement....(korte stukken ca. 18000 km/jaar en 1 lange vacantie) voor nieuwere autos vind ik het echt grote onzin. Allemaal BOVAG-praatjes....