Bert, definitely begonnen met om precies te zijn deze Qa50 die ik al heb sinds ik 6 was.....
Daarna meer dan 50 honda viertaktbrommers gehad. Zo ongeveer alles, van C50 tot C90, XR75, Dax, SS, CD, en ga zo verder.
En dozijnen Honda's als XL500, XR600, CB750 alle types, CB500, CB650, CB550, VF750C, En nu naast de Harley nog een CB400T hardtail choppertje to be met apahanger...
Ik heb vorig jaar ergens in een topic al eens aangegeven dat de oudere Hondas techinische juweeltjes waren, met frames gemaakt van oude bananenschillen.
Remmen die van brandhout waren en schokdempers van oude fietspompen.
Maar verder ben ik vooral gek op de motortechniek. Moet je eens zo'n klepje van een QA50 bekijken.
Echt schittterend!
en de nokkenasbediening van een SS50 blok. Geweldig! En de koppeling van een C50.
Verder is het zo dat ik mijn technische leerschool heb gehad met sleutelen aan viertakten.
Wel heel knap dat iemand een Honda QA50 herkent! (zijn er naar mijn idee 2 van in NL- een oranje en mijn gele)
Echt, vertel mij niks over Honda!
2 jaar terug voor mijn neefje nog eens een SS blokje gereviseerd. en net als toen: Kop geblinddoekt gemonteerd inc afstellen nokkenas. Ik was nog niks verleerd, en weet onder andere de klepspeling enz nog zo uit mijn hoofd, na 20 jaar!

Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end