PEEDEETEE

ALFA GT 1.9 JTD

zo jan 28, 2007 23:28

Hi, vooreerst zou ik me schamen als dit niet de juiste topic is voor deze post...

Mijn nieuwe passie (Alfist) gaat er alleen maar op vooruit onder meer door de samenhang en steun via dit forum hier.
In het bijzondere interesse naar mijn gekozen vroemtuig 'GT' - Zijn er collega's waar ik via deze topic info aangaande de GT mee kan uitwisslen ? Een specifieke GT-topic heb ik niet onmiddellijk gevonden, vandaar...

Wat ik elders al vermelde:
GT, aangekocht jan.2007. Verlagingsset (KW, type 937 specifiek voor GT).
Ondervonden nadeeltjes:
Bose installatie waarbij in de voorziene ruimte geen tweeters te bespeuren zijn (hiervan las ik elders info op dit forum)
Langs passagiersplaats waterdruppels langs binnenzijde raam bij veelvuldig water (harde regenvlegen, wasbeurt,....)
Ondervonden voordelen:
AL DE REST (verbruik, baanligging,...)

Ben eventueel nog van plan dubbele uitlaat te monteren (precies plaats voorzien in achterbumper rechts afdekplaatje(?))

GRAAG UW ERVARINGEN / FOTO ALS GT-kenner... :?:

http://www.mijnalbum.nl/Album=6NXO7XVO

gaucho
Member
Member

RE: ALFA GT 1.9 JTD

zo jan 28, 2007 23:59

Er is in Nederland een Alfa GT club waar je veel mede GT'ers zult treffen, alleen hun website is niet altijd even goed te bereiken :oops:

http://www.alfaromeogtclub.nl/
'97 GTV 3.0 24v LPi

PEEDEETEE

Re: RE: ALFA GT 1.9 JTD

ma jan 29, 2007 14:27

Er is in Nederland een Alfa GT club waar je veel mede GT'ers zult treffen, alleen hun website is niet altijd even goed te bereiken :oops:

http://www.alfaromeogtclub.nl/
Welja, inderdaad, ik zou mij dolgraag mengen in dat GT-forum. Echter, ik vroeg al aan menig veel collega's om me te helpen. Het is namelijk zo dat ik me daar registreerde als PEEDEETEE maar geraak daar niet ingelogged. Nogmaals opnieuw dan als PDT en terug zonder resultaat. Ik stuurde dan verschillende berichten naar een zeker 'ALbert' die de site beheerd maar ook daar komt geen reactie op. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Dus...
Ik heb zelf op dit forum maar een GT-topic aangekaart en hopelijk wordt me dat niet kwalijk genomen :( maar ik denk het niet als ik zie wat een enorme response ik hier van de collega's op dit forum krijg.

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

RE: ALFA GT 1.9 JTD

ma jan 29, 2007 18:19

Hallo en welkom,

ik stuur je via PB het adres wel even van Guido, hij zit in een belgisch clubje van GT bezitters en zal je zeker kunnen/willen verder helpen.
Zeg gerust dat je z'n adres via mij gekregen hebt.

Succes

David aka Alfaromeocars
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

SPIDERVELOCE1750

ma jan 29, 2007 18:28

Hallo en welkom,

ik stuur je via PB het adres wel even van Guido, hij zit in een belgisch clubje van GT bezitters en zal je zeker kunnen/willen verder helpen.

Succes

David aka Alfaromeocars
Het fotoalbum dat ik op het AWforum postte , was trouwens van op een meeting van die mannen . :wink:

PEEDEETEE

ma jan 29, 2007 19:38

Hallo en welkom,

Succes

David aka Alfaromeocars
Okay, ga ik zeker doen. Overigens: Zeer interessante site heb jij (mooie foto's van de GT erbij 8)

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma jan 29, 2007 20:03

Hallo en welkom,

Succes

David aka Alfaromeocars
Okay, ga ik zeker doen. Overigens: Zeer interessante site heb jij (mooie foto's van de GT erbij 8)
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

PEEDEETEE

ma jan 29, 2007 21:17

Hallo en welkom,

Succes

David aka Alfaromeocars
W H O A W . . . :D De samenhang hier op dat forum... Niet te schatten! Ik denk dat me al na een korte periode de collega's niet meer kan missen!

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”