giulietta116
Advanced Member
Advanced Member

RE: kent iemand deze 75 TS,

di jan 16, 2007 22:27

Hallo Stefan ,

de 156 bevalt prima ,en is ook een goede auto , maar toch je mist iets he, het transaxel gevoel. 8)
dat zou ik wel zo snel mogelijk weer willen voelen :lol:

dus dacht ik ik zoek er maar weer eens eentje de mijne moest toen weg i.v.m. geld gebrek he,
nu weer iets gespaard maar nog niet genoeg denk ik :cry:

doe mij je Alfetta maar :P voor een zacht prijsje whahahhaha, raar dat je hem nog niet verkocht hebt het is zo mooie wagen .

jah het virus wordt alleen maar erger , na een overstap op een 156 , pff :shock:

en de GTV al gevorderd ?

mocht je nog een mooie 75 tegen komen mag je me tippen whwhahaahaha

groeten Hans ,

Stefan
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

RE: kent iemand deze 75 TS,

wo jan 17, 2007 21:39

He Hans,

Je hebt toch al een mooie transaxle :wink:, maar er staat misschien wel een leuke 75 bij je in de buurt.
Bel maar eens met Toni. Hij heeft een witte 1.8 carbs staan.
En ik heb zelf natuurlijk ook een leuke transaxle, maar wat vind jij een zacht prijsje :lol: :lol: .

Met de GTV gaat het langzaam weer de goede kant op (ik doe rustig aan en heb geen haast).
Het laswerk is klaar en nu ga ik mar eens op zoek naar iemand voor het eventueel strakmaken van de auto en daarna spuiten.
Ik ben een paar weken geleden al even bij Gerard in Emlichheim geweest en hem zal ik ook bellen of hij kan en wil.
Heb ook nog een ander adresje gekregen, dus ik vind wel iemand die dat kan doen.
Alfa historie:
te veel om op te noemen.

Nu:
Op dit moment Alfaloos.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”