(En dus kwam er ook geen ongeval????? of toch door die tegenligger die t hard reed gezien de weersomstandigheden??????????????? )

Nee, die roettest die ze nu doen zegt lekker veel....Wie checkt dan bijv de uitstoot van een auto, bijv diesel wat als die roetfilter kapot is of zoiets dan wordt het milieu geschaadt EN DAT KAN NIET IN NL dat weten jullie toch
Auto's voor 1960 hadden nog geen roetfilterIk geloof nooit dat dat afgeschaft gaat worden. Wie checkt dan bijv de uitstoot van een auto, bijv diesel wat als die roetfilter kapot is of zoiets dan wordt het milieu geschaadt EN DAT KAN NIET IN NL dat weten jullie tochIk ben ook voor een Apk maar dan moeten ze bijv zoiets bij het keuringscentrum van het RDW gratis doen.
Maar het ging nu ook over Apk in zijn algemeen toch, ook voor nieuwere auto'sAuto's voor 1960 hadden nog geen roetfilterIk geloof nooit dat dat afgeschaft gaat worden. Wie checkt dan bijv de uitstoot van een auto, bijv diesel wat als die roetfilter kapot is of zoiets dan wordt het milieu geschaadt EN DAT KAN NIET IN NL dat weten jullie tochIk ben ook voor een Apk maar dan moeten ze bijv zoiets bij het keuringscentrum van het RDW gratis doen.
Ja iddMaar het ging nu ook over Apk in zijn algemeen toch, ook voor nieuwere auto'sAuto's voor 1960 hadden nog geen roetfilterIk geloof nooit dat dat afgeschaft gaat worden. Wie checkt dan bijv de uitstoot van een auto, bijv diesel wat als die roetfilter kapot is of zoiets dan wordt het milieu geschaadt EN DAT KAN NIET IN NL dat weten jullie tochIk ben ook voor een Apk maar dan moeten ze bijv zoiets bij het keuringscentrum van het RDW gratis doen.
![]()
helemaal gelijk, als ik mijn auto breng naar een keuringstation zonder garage wordt hij altijd goedgekeurd en bij de dealer is er altijd wat. Ik spreek hier wel over de toyota van mijn vrouwIk vind het een prima voorstel. Elk jaar weer dat gezeik...
APK is ook maar schijnveiligheid. Ben wel benieuwd naar ongevallen statestieken waaruit blijkt dat auto's met verlopen APK statistisch meer betrokken zijn bij aanrijdingen bijvoorbeeld. Denk het niet.