di nov 07, 2006 12:45
hmm. een beetje een vage beschrijving:
een monte carlo versie ken ik hier niet van.
Gas in zo`n auto is altijd achteraf inbouw, wel een teken dat er waarschijnlijk veel mee gereden is.
Een alfa motor hoeft voor gas niet speciaal omgebouwd te worden volgens mij, en titanium kleppen lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Fabrieksopgave was meen ik std 135 PK, maar wat er in het echt overbleef was altijd al iets minder. 135 PK komt overeen met ongeveer 150 SAE PK (wordt gemeten zonder alle vermogenvreters aan de motor, dus geen reeele waarde).
Is het echt leer of gewoon kunstleer?
Is het opendakje een echt schuifdak? zo ja erg oppassen met roestvorming niet alleen in het dak zelf maar ook achterin de dorpels waar het schuifdak afvoert (of gaat dat bij de berlina via de B-stijl?)
Is het een glazen klapdakje is dat gelijk waardevermindering voor de auto....
Waarde hangt verder af van de staat, er zijn nog steeds behoorlijk veel die slecht gerestaureerd of alleen maar dichtgesmeerd zijn. Is het een importauto? zo ja hoe lang geleden? en waar vandaan? en is ie daarna gelijk GOED anti-roest behandeld of zijn ze maar gewoon gaan rijden? in het laatste geval is ie al aardig onderweg naar een totaal restauratie waarschijnlijk...
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.