Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Artikels van Andretti Molletti in het KB

do okt 05, 2006 23:56

Het ligt vast aan de stekker...

:biggrin:

[-X

:jumping:

wobbut
Advanced Member
Advanced Member

RE: Artikels van Andretti Molletti in het KB

vr okt 06, 2006 00:41

Dré,

het klaverblaadje lees ik altijd met heel veel plezier. Ook de stukken over gereden ritten en belevenissen van clubleden. Die vind ik op dat moment vaak minstens zo leuk zo niet leuker. Zeker omdat ik absoluut (nog) geen techneut ben. Maar weet je waar ik dat klaverblaadje na x tijd nog eens voor uit de kast pak om te lezen.... precies! Voor jouw machtig interessante stukken. Die ervoor zorgen dat ik als leek langzaam een beetje begin te snappen hoe die auto van mij nou in elkaar zit, wat-ie doet en wat-ie kan. Sommige dingen kan ik volgen, soms snap ik het zelfs, en soms ook niet. Maar ik kom steeds een stukje verder. En dat helpt weer om eerst eens zelf bijvoorbeeld die motorkap open te trekken en de boel eens te bekijken. Van abracadabra naar herkennen. Van naar de dealer rennen naar eerst zelf eens kijken, al dan niet met hulp. Naar langzaam toch eens zelf die sleutel ter hand nemen... Zonder het klaverblaadje en zonder jouw stukken was die kans een stuk kleiner geweest. Bedankt dus voor alle bijdragen die ik de afgelopen jaren van je gelezen heb, en ik hoop nog veel stukken van je te mogen lezen! Chapeau!

groet,
Robbert
Mito 1.4 MA TCT '10

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”