Het op zn Hollands schelen is maar voor een deel belangrijk, wat ik intressanter vind zijn goede voorwaarden.en ik denk ook wel dat een scarb-verzekering wel aanslaat.
mits het op zijn hollands scheelt in de maand
Het op zn Hollands schelen is maar voor een deel belangrijk, wat ik intressanter vind zijn goede voorwaarden.en ik denk ook wel dat een scarb-verzekering wel aanslaat.
Zal niet altijd zijn maar normaal wel bij de meeste. Daarnaast hebben veel maatschappijen een minimum leeftijd voor een klassieker-verzekering.hmmm...... betekent dit dat ik dan volle pot moet betalen??? Heb natuurlijk geen andere auto, want de Juul wordt mijn dagelijks voortuigEen oldtimerverzekering geldt vaak, zo niet altijd (kijk ik met een schuin oog weer even naar ArthurBen een Giulia aant bouwen op gas, dus das niet duur. Geen wegenbelasting enz enz, maar wel een oldtimer verzekering. Ik zie vaak dat mensen maar 120 euro oid betalen voor hun oldtimer, maar waren bljven mijn ouders erbij dat het duur is??? Het zal wel iets duurder zijn voor mij ivm mijn leeftijd (18 jaar als ik mijn auto klaar heb)... Weet je dan ook wat ik ongeveer moet gaan betalen? 150 euro of 300 euro is namelijk een groot verschil he![]()
) alleen als je er nog een dagelijkse "eerste" auto bij hebt.
Nu we toch bezig zijn, kan die 75 uit 1991 van mij ook in een oldtimerverzekering, Arthur? M'n huidige tussenpersoon beweerde dat dat pas vanaf 20 jaar kon...![]()
ieder zijn eigen redenenHet op zn Hollands schelen is maar voor een deel belangrijk, wat ik intressanter vind zijn goede voorwaarden.en ik denk ook wel dat een scarb-verzekering wel aanslaat.