Maar jij wilt ook wel samen met Dirk en met mij mee naar Italie om Mia 's auto's naar nederland te rijden begrijp ik ?

Nou.... Ieder excuus om weer even naar Italie te kunnen grijp ik aan. Als het me praktisch uitkomt (denk aan werk, de vrouw etc) dan lijkt het me wel wat.Dat is correct.............. over.
Maar jij wilt ook wel samen met Dirk en met mij mee naar Italie om Mia 's auto's naar nederland te rijden begrijp ik ?
Uw voertuig en het kenteken
Als u in het buitenland een auto, motorfiets of aanhangwagen met een toegestane maximum massa van meer dan 750 kg hebt gekocht, moet u een aantal zaken regelen voordat u met dit voertuig in Nederland van de weg gebruik kunt maken:
● u moet een Nederlands kenteken voor uw voertuig hebben, een daarbij
behorend kentekenbewijs en de daarbij behorende kentekenpla(a)t(en)
● u moet de motorrijtuigenbelasting hebben betaald
● u moet een wettelijke aansprakelijkheidsverzekering voor uw voertuig hebben
afgesloten
Gewoon een bezemkast in Duitsland huren en zeggen dat je daar woontLang leve de EU.
Zolang er geen uniforme belastingstelsels zijn, zullen we met dit soort regels nog wel worden lastig gevallen.
Omgekeerd, mag een Duitser die in Nederland ingeschreven is, hier ook geen auto met Duits kenteken rijden. Maar zoals ik hier in de grensstreek kan constateren trekken ze zich daarvan niet teveel aan. Groot gelijk, onze BPM is ridicuul.