5(6) sterren weg hier van dit forum?

Ja
55%
42
Nee
45%
34

Totaal aantal stemmen: 76
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: @: 5 sterren 6

wo jun 21, 2006 17:11

@ Sterrenman/vrouw, wat denk je eigenlijk over jezelf???
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jun 21, 2006 17:18

Ja, leg je eens op de bank en vertel het eens aan dokter Algra ! :mrgreen:

sorry, kon het niet laten :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Jorix

wo jun 21, 2006 17:38

@5sterren: :!: Voorstel: Stel jezelf eens voor in het Café en vertel wie je bent, wat je doet en bovenal of en waarom je Alfa rijdt; eventueel aangevuld met foto's.

Grote kans dat de sfeer dan beter wordt. 8)

sjoerdb
Full Member
Full Member

wo jun 21, 2006 18:10

ik heb nee gestemd omdat ik wel benieuwd ben wie er dan achter 5/6sterren zit, hij heeft nu de uitnodiging gekregen van jorix dus laat hem daar maar op in gaan!!!
een berlina is de limo van de 70tiger jaren!

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: @: 5 sterren 6

wo jun 21, 2006 18:15

@5sterren: :!: Voorstel: Stel jezelf eens voor in het Café en vertel wie je bent, wat je doet en bovenal of en waarom je Alfa rijdt; eventueel aangevuld met foto's.

Grote kans dat de sfeer dan beter wordt. 8)
Dat vind ik een goed voorstel. :thumbs:
Bannen is zo simpel en lost vast niks op. :roll: (=> die kees blijft ook maar terugkomen :biggrin: :wink: )
Verder hetzelfde verhaal/ mening als Giulia2000TS.
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

JRX164
Member
Member

wo jun 21, 2006 18:40

Heb geen last van vijfsterren-nog-wat. Begin het hinderlijker te vinden regelmatig geconfronteerd te worden met impliciete verzoeken om steunbetuigingen van forumgebruikers die wel last menen te hebben. Vervelende PM had ook direct doorgestuurd kunnen worden naar de moderators, zonder de rest van het forum hierbij te willen betrekken.

Rees-Cees

wo jun 21, 2006 18:45

Heb geen last van vijfsterren-nog-wat. Begin het hinderlijker te vinden regelmatig geconfronteerd te worden met impliciete verzoeken om steunbetuigingen van forumgebruikers die wel last menen te hebben. Vervelende PM had ook direct doorgestuurd kunnen worden naar de moderators, zonder de rest van het forum hierbij te willen betrekken.
1 waarom reageer je dan toch?
2 druk de vierkante ! in
3 De vervelende PM is doorgestuurd naar de moderators (even lezen hiervoor :wink: )

@ Jorix: Goed idee. dan stem ik ook Nee

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

wo jun 21, 2006 18:49

Laatste keer dat ik mijn ongenoegen uite over iemand werd er binnen zeer korte tijd een slotje op het topic gezet.
Ben benieuwd hoelang het hier duurt......

Wellicht of topic maar toch zeker niet minder belangrijk!

@ 5 sterren....wat wil je eigenlijk bereiken?
Je post onder 2 namen :wink:

JRX164
Member
Member

wo jun 21, 2006 18:54

1 waarom reageer je dan toch?
2 druk de vierkante ! in
3 De vervelende PM is doorgestuurd naar de moderators (even lezen hiervoor :wink: )

@ Jorix: Goed idee. dan stem ik ook Nee
1. omdat je een vraag stelt
2. waarom
3. doorgestuurd naar de moderators nadat je de rest van het forum erbij betrokken hebt. Dit is niet gelijk aan direct doorsturen naar de moderators, zonder de rest van het forum erbij betrokken te hebben (even lezen :wink: )

Overigens is het niet mijn bedoeling om hier een boom over op te zetten. Het gaat mij ook niet om jou of willekeurig welk ander. Je stelt een vraag met twee mogelijke antwoorden. Daarop heb ik antwoord gegeven en mijn antwoord vervolgens gemotiveerd.

Rees-Cees

wo jun 21, 2006 18:59

3. doorgestuurd naar de moderators nadat je de rest van het forum erbij betrokken hebt. Dit is niet gelijk aan direct doorsturen naar de moderators, zonder de rest van het forum erbij betrokken te hebben (even lezen :wink: )
Jorix heeft alle PB's al een week geleden gekregen. Dus al veeeeeeeeeeeeeeel eerder dan er iemand maar ook iets van af wist.

off topic:
Kan ik die vrouwen die op je 164 liggen een keer huren voor een fotosessie? keer een paar leuke foto's maken met 2 reesers :wink:

JRX164
Member
Member

wo jun 21, 2006 19:02

Jorix heeft alle PB's al een week geleden gekregen. Dus al veeeeeeeeeeeeeeel eerder dan er iemand maar ook iets van af wist.
Wist ik niet
off topic:
Kan ik die vrouwen die op je 164 liggen een keer huren voor een fotosessie? keer een paar leuke foto's maken met 2 reesers :wink:
Geef me foto's van je reesers en ik photoshop ze er ook voor jou in.

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jun 21, 2006 19:02

Hebben we wel genoeg aan 3 moderators? Ze zullen het wel razend druk hebben zo onderhand. :biggrin:

Andretti Molletti

RE: @: 5 sterren 6 teveel

wo jun 21, 2006 19:15

Enzo... gaat het hele forum naar de klote...

Laat ik het zo zeggen:
ik keur bij het SS auto's.. o.a. op veiligheid.
Als ik dan bv afkeur op een slecht remsysteem krijg je discussies.. vlgs de dealer is het ok, ik rij er al weken mee, hij is APK gekeurd. Jij hoeft er niet in te remmen..

Dan komen we bij de kern van de zaak: Ik keur niet voor jou, l*l!!
Ik keur voor al die aardige mensen die hier het circuit opgaan, en haal de rotte appels eruit.
Ik wil niet dat er ongelukken gebeuren waarbij goed voorbereide mede Alfisten de dupe worden.
Dat je door je remmen gaat, dat boeit niet.. wat er gebeurt met alles om je heen, dat wel!!!
Dan keur ik dus af en ben ik de lul!!
Kijk daar loopt die (&*^%(*&^%(*&^heeft zomaar mijn remmen afgekeurd terwijl dealer huphup ze goedkeurde twee dagen terug.
Wie denkt hij wel dat hij is???

Als aan het eind van het weekend er geen ernsitige ongelukken zijn gebeurt door technische gebreken dan ben ik blij en trots...
En wat die paar afgekeurde auto's betreft.. dat mij zal helaas een slechte naam bezorgen... maar de 150 man die wel goedgekeurd een fijn SS gereden hebben daar gaat het om!!!
Die zeggen niks, daar krijg je geen duim voor, maar die verwachten gewoon professionaliteit. (van een vrijwilliger ;) )

En terecht!

Mijn inziens zit er hier een aantal blaaskaken die alles beter weten, niks toevoegen en de boel verzieken voor de echte alfaliefhebbers.
Een hoop forummers haken langzaam af... geen dreigingen van ik stap op, maar steeds minder aanwezig..
Inhoudelijk zakt het weg, technisch klopt er geen drol meer van...
We kunnen er voor kiezen met de bezem door het kot en de rotte plekken eruit halen..
dan krijgen we zeker tegenspraak en zijn we niet goed bezig..
Maar de inhoud van het forum stijgt weer en de aantrekkingskracht ook.
We kunnen er voor kiezen zo door te gaan... en alles te laten lopen zoals het loopt.. dan lopen we geen risico!!!

Ik denk dat een paar voorbeelden stellen de rest aanspoort serieus met het grote goed, ik MAG lid zijn van HET alfaclubforum om te gaan.
Want:

Forumlid zijn is een privilege, GEEN recht!!!!

Kosta
Guru
Guru

wo jun 21, 2006 19:31

Sorry hoor mannen maar een poll om te peilen of er iemand van het forum af moet ???!!! :? Ik weet niet waar dit naar toe gaat maar het zal allemaal wel ! Persoonlijk vraag ik me nu dus af waar de moderators blijven met hun slotje ?
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

wo jun 21, 2006 19:32

@ 5 sterren....wat wil je eigenlijk bereiken?
Je post onder 2 namen :wink:
Wat is de andere?
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”