thomfr
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

VakantieadressenCamping aan kust Veneto of Emilia Romagna

ma jun 12, 2006 13:26

Weet niet of het in het forumbeleid past maar ik vertrek over anderhalve week met mijn Giulia voor een korte vakantie (weekje) naar Italië.

Gezien de duur wil ik niet tot in Sicilië rijden maar eigenlijk in Veneto of bovenste stukje van Emilia Romagna ergens aan de kust blijven.
Wie weet een leuke Camping die op loopafstand ligt van de zee, niet het formaat van een stad heeft, waar het sanitair netjes is en het liefst nog wat boompjes voor schaduw heeft.

Beloof achteraf foto’s te posten voor het vakantiefoto topic.

Thom
It all started with a very popular coupé that was winning everything without having anything particularly special.
Carlo Chiti

1973 Giulia 1750 Super
1990 75 TS
1965 Volvo Duett
1967 Volvo Amazon 123GT
2015 Volvo V70

rboudewijns

RE: VakantieadressenCamping aan kust Veneto of Emilia Romagn

ma jun 12, 2006 14:14

Aantal keer zelf gestaan: (twee aardige plaatsjes in de buurt: Bellaria en San Mauro a Mare), camping direct aan het strand

http://www.campingrubicone.com/

Deze camping ligt er 500 meter vandaan maar veel kleiner (ook direct aan het strand):

http://www.happycamping.it/

Grote supermarkt ongeveer 1 km. http://www.cc-romagnacenter.com/home.htm

Ik weet ook nog wel een paar goede restaurantjes in de buurt (ook in het achterland; nog iets meer authentiek Italiaans), alleen moeilijk uit te leggen (ik kan er wel zo naar toe rijden) :wink:

thomfr
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

wo jun 14, 2006 17:25

Hoi,

Sorry, dat ik nog niet reageerde (had eigenlijk meer reacties verwacht).

Heel goed, ga ze zeker meenemen! Met name de kleinere Camping spreekt mij aan.

Thom
It all started with a very popular coupé that was winning everything without having anything particularly special.
Carlo Chiti

1973 Giulia 1750 Super
1990 75 TS
1965 Volvo Duett
1967 Volvo Amazon 123GT
2015 Volvo V70

rboudewijns

wo jun 14, 2006 17:35

Qua directe omgeving is het vooral mooi om in de buurt van San Marino te rijden.

Qua sanitair is die "grote" weer iets beter. Echter de kleine is "italiaanser": beetje chaotisch enzo 8)

jjalfa
Member
Member

zo jun 18, 2006 11:29

Zeker weten en ook naar Rimini is nu nog leuk en erg veel oude Alfa's tezien (meer dan ik in 14 dagen Toscane bij elkaar gezien heb) maar ook in San Marino. Moet je een beetje tegen het einde van de middag gaan, is het niet meer zo druk en kun je genieten van de vergezichten en de r(L)ust van het rijden naar boven.
Het achterland is ook erg leuk om rond te rijden en ook naar Imola is het maar een stukje.
Ben net 2 wkn. terug van mijn huwelijksreis door dit gebied en door Toscane. zal later op het forum enkele foto's plaatsen.
Nu: 2 x Alfa 75 Imola

Toen: 146 1.8 TS, Alfa 75 (wit), 75 TS, 155 Savali, 155 TS, Maserati 4.24v, 33 QV, 33 Imola, 156 SW, 2 x 156 JTD, 156 gta-replica.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”