Ik denk toch de Brera.
Heb in de GT tot op heden alleen maar even kunnen zitten in de showroom, maar ik heb onlangs in Duitsland de Alfa Experten Test gewonnen waar ik 24uur in een Alfa mocht rijden naar keuze. Mijn keuze ging uit naar de Brera en kreeg dinsdag jl. een Brera 3.2 V6 Sky View voor 24 uurtjes
(die veel te snel voorbij waren
)
In het begin toen de Brera uit kwam vond ik de GT veel mooier, maar nu dat ik in de Brera heb mogen toeren vind ik hem toch wel een bepaalde uitstraling hebben. Natuurlijk is de 3.2 een enorme zuiper (ca 18L/100km) maar als ik ene dikke portemonee zou hebben zou ik toch voor de Brera 3.2 kiezen, want hij heeft wel een mooi kontje

(alhoewel ik de GT ook wel op m'n stoep zou willen hebben want hij heeft ook wel wat)
De stoelen van de Brera zitten inderdaad niet zo heel erg goed en het is wel zo dat hij dezelfde voorkant als de 159 heeft maar als je hem vanachter ziet
(en dat is meestal wel het geval) zie je het mooie ervan.
En hij is natuurlijk niet te vergelijken met mijn GTV 2.0TS die niet zooo snel kan als de 3.2. Maar de GTV heeft wel veel meer de sportwagen uitstraling vind ik persoonlijk.
groetjes
Claudia