Welkom op het forum.
Cararama-Alfa's zijn om duistere redenen in Nederland maar mondjesmaat te vinden. Beste kan je kijken op eBay of Marktplaats en anders een keer de
NAMAC-beurs of een evenement als het Spettacolo Sportivo of Auto Moto Italia bezoeken.
Of kijk even op
www.carmodel.it, zij bieden die 1:24's aan voor 12 euro per stuk.
Dank voor info en welkomgedachte, leuke site carmodel.it, jammer genoeg heb ik geen ervaring met miniaturen importeren. Grappig genoeg wel met de 1:1 modellen, heb enkele jaren terug een Spider 1980 en Giulia 1975 uit hun moederland gehaald. Ik heb naar de fabrikant van Cararama gemaild, maar die laten niks van zich horen. Heb wel een bericht van een miniatuurwinkel en die zeiden dat wat Cararama betreft het puur ligt aan wat zij aangeboden krijgen. Dus als daar een Alfa bij zit, hebben we geluk. Maar ik denk dat ik wel eens naar die NAMAC beurs ga.
Soms zie ik bij berichtjes op deze site bijv. 6 alfa's staan. Betekent dat dan die leden ze allemaal in hun bezit hebben, of zijn er ook ex-alfa's bij? Ik zie het al voor me; een halve straat gevuld met een batterij Alfa's.
Ik heb er ooit 2 x 2 gehad (een alfetta gtv + 33 en spider + giulia) en.....dan kwam er nog een auto bij van vriendin.
Heb nu, al 5 jaar een 155 uit 1996 overigens. ik ging voor een babyblauwe 156, maar kwam thuis met een 155. Ik denk wel eens dat ik nog geen afscheid kon nemen van de "giulietta-achtigen". En hij bevalt me nog steeds. In 5 jaar alleen een defecte koppelingscilinder gehad en dat is prima.....