novantamanu
Member
Member

Re: RE: Siliconen in autowas?

vr feb 03, 2006 18:52

Nou ik hoor op een week ongeveer op 1 week 40 x het verhaal van de meest geweldige waxen die er 2 3 4 5 jaar op zouden zitten. terwijl het ongeveer 2 3 4 5 maanden is. :wink:
Hoe komt dit nu hoor ik in het hentse ? Onze ouders en voorrouders maakten hun hele hebben en houden schoon met SODA .
soda maakt bijna alles schoon !! enne ttaaaannnnnnnnaaaa wat gooit onze lieve regering voor onze veiligheid op Desheeren wegen?? SODA.!!
Soda reinigt ook de meest Fabeltastische waxen van je auto !
Nu is Kristal niet opgelicht omdat de spider ver van de Soda blijft ! En Waarschijnlijk ben je ook de enige persoon ter wereld die naar de fabrikant heeft geluisterd,en de bijgeleverde flesjes werkelijk gebruikt. :D
Ja Diele , ik wist al dat mijn Kristal 8) een uniek exemplaar is , vandaar ... :roll:
Wat Protech betreft , denk ik , maak je een denkfoutje : het is geen wax ( het mag er ook absoluut niet mee behandeld of nabehandeld worden )
maar het is een laag Teflon . En ja -IK- (lees : niet wij) gebruik consequent de fabrikant zijn produktjes .
zie : spiderveloce1750 Afbeelding

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Siliconen in autowas?

vr feb 03, 2006 20:04

Sorry :oops: jij natuurlijk. Klopt ook wat je zegt wat betreft het nabehandelen ! ,in mijn machines zitten Teflon vriendelijke programmas.en ook dan is protech na 3 a 4 keer wassen verdwenen. :cry:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”