Wie kent de eigenaar of weet waar ik die stikkers (EPS) kan bemachtigen?

Hier misschienhe ik zag op de blauwe 155 grote stikkers zitten, ik ben op zoek naar de EPS bestanden van die stikkers.
niet maar bedanktHier misschienhe ik zag op de blauwe 155 grote stikkers zitten, ik ben op zoek naar de EPS bestanden van die stikkers.
![]()
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=9042
Jullie hebben het toch niet over de splitter/diffusor van mijn ex-sprint?Ja er begint iets te dagen Maarten, ik zie in gedachten idd ergens een stuk multiplexplaat op/onder/aan de auto zitten (waar?)@frankalfa en tis een sprint; er zaten wat dingen op de body gemonteerd die of met hout vastzaten of van hout waren, de skirts ofzo (dat ben ik eigenlijk vergeten)
ow mooi, hebbeDeze mischien?Volgens mij geen belgisch nummerbord maar ach hij voldoet een beetje naar jouw omschrijving.
Ow,ik dacht dat ie al van Sjonnie wasow mooi, hebbeDeze mischien?Volgens mij geen belgisch nummerbord maar ach hij voldoet een beetje naar jouw omschrijving.
Tenzij de beste man op vakantie oid was in Belgie, lijkt het me nogal onwaarschijnlijk dat deze het was... 't Is een ZwitserDeze mischien?Volgens mij geen belgisch nummerbord maar ach hij voldoet een beetje naar jouw omschrijving.