Hoe kan het ook anders, het is ten slotte geschreven door Berlinista!

Echt een aanrader, maarliefst 5 pagina's.

(het is zo vers, dat de kaft van dit nummer nog niet op de ste staat.)

Ja.....plagiaat ?, ha , ha , haDit is reclame die indruist tegen de inhoud van die van het Klaverblaadje?
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... sc&start=0
![]()
Ja jasparon dat kan niet
" Middels een ander truukje heb ik de onderste draagarmen iets meer onderuit gezet, om net dat beetje negatief camber te krijgen waardoor de wagen in bochten iest beter ligt. Alvorens de draagarmen te plaatsen heb ik nog ringen tussen de carroserie en de draagarmen gedaan. Dit effect valt ook te bereiken door het monteren van instelbare bovenste draagarmen, waardoor er veel meer af te stellen valt. "
Goede tip, maar hoe dik zijn deze ringen ongeveeren ik neem aan dat dit ook bij een Juul kan ?
Leuk leesvoer en goed te volgen.
! Het beste autoblad van de lage landengoed blad!
Blijft stil helaas" Middels een ander truukje heb ik de onderste draagarmen iets meer onderuit gezet, om net dat beetje negatief camber te krijgen waardoor de wagen in bochten iest beter ligt. Alvorens de draagarmen te plaatsen heb ik nog ringen tussen de carroserie en de draagarmen gedaan. Dit effect valt ook te bereiken door het monteren van instelbare bovenste draagarmen, waardoor er veel meer af te stellen valt. "
Goede tip, maar hoe dik zijn deze ringen ongeveeren ik neem aan dat dit ook bij een Juul kan ?
Leuk leesvoer en goed te volgen.
Even uitgerekend, maar je hebt dan ringen van 10 mm nodig voor een camberverandering van 0,5 graad!!!
Dat zou dan gelden bij montage in het horizontale vlak... en de 105 heeft een montagevlak van de onderste draagarm, wat verre van horizontaal is.. dus denk aan ringen van enkele centimeters...
Leg eens even uit RIk hoe je dat gedaan hebt dan??? Ik ben reuze benieuwd!!!!
Of heb je er een nwe bevestiging opgelast zoals bij coilovers? (das dan niet voor de straat bruikbaar...)