Ik zoek 4 cilinderbussen voor een 2lt nord. Ik had m’n 2lt blok voor m’n Giulia 2 jaar geleden gekocht en helemaal uit elkaar gehaald. De bussen heb ik toen weggegooid omdat ik er toch een hc setje nieuw in zou gaan doen. Nu ben ik begonnen en zag ik dat er zuigers 7772 in zaten in hele goede staat…. Lekker dom dus. Maar nu zoek ik 4 bussen in goede staat of nieuw. Heeft iemand nog wat liggen?
Hallo, dat is niet duur. Ik heb alleen al een gestraald blok en een nieuwe krukas. Mocht er nog een vliegwiel bijzitten heb ik wel Intresse want die heb ik nog niet.
Heb nu 4 goede zuigers en veren. Ik heb ook een nieuwe bus, ben op zoek naar 3 nieuwe het liefst. 400 vind ik wat te dichtbij een complete set met zuigers.