Hallo Kristiaan,
Drie dingen:
1. Welkom, en veel plezier met je bijzondere auto. Ben je al lid van de SCARB? Indien nog niet, gewoon doen!
2. Zulke Michelin TRX in 200-60-365 zijn wel een probleem ja. Of een uitdaging, want ga maar zoeken.
Michelin levert nog veel klassieker-banden maar deze maat staat niet meer in het assortiment.
Bij veel Citroen specialisten kun je wel TRX-en vinden maar die zijn meestal maat 390. Maar wie weet, ze doen ook wel andere maten.
Bijv. CXM du Nord heeft nog 4x TRX 200-60-365. Qua profieldiepte nog nagenoeg nieuw, maar wel productie uit het jaar 1996.
Euro 75 p./st. zonder garantie.
En wat er nog nieuw te koop is dat is 'New Old Stock' zoals ze dat noemen. Die zijn inmiddels ook allemaal stokoud...
Heel even gegoogeld, maar ik kon zo gauw alleen
DEZE vinden.
Nieuw, niet eens duur. Maar ze liggen wel aan de andere kant van de wereld en ze zeggen er heel duidelijk bij:
New Old Stock,
Not for road use, For display only....
Dus of je dat risico wilt nemen? Het is aan jou. Maar ik zou denken: slechter dan wat er nu op zit kan het niet worden....
3. Deurklink voor een 116-Giulietta. Ik zou de deur even openmaken om ook aan de binnenkant te kijken wat je precies nodig hebt.
Zelf heb ik ook 2x zo'n Giulietta gehad (gewone 2.0L). En ik weet uit ervaring dat Alfa de deursloten van die auto's bij twee
verschillende toeleveranciers vandaan haalde; S.A.F.E. en Sessa. En onderdelen daarvan waren niet uitwisselbaar, de aansluitingen
voor de stangetjes zoals van de binnenste deurgreep en deurpin, CV-motortje en slotcilinder die waren ook echt anders.
Ook al ziet het er aan de buitenkant altijd hetzelfde uit. Het fijne ervan dus of dat ook voor de deurgreep buitenzijde geldt
dat weet ik niet meer (het is al te lang geleden), maar beter eerst goed kijken wat je precies nodig hebt en van welk merk.
.