Gebruikersavatar
Dennis Otten
Full Member
Full Member
Berichten: 255
Lid geworden op: za nov 26, 2005 21:29
Locatie: leiden
Contacteer: Website

Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

za jun 13, 2026 20:52

Ik zoek 4 cilinderbussen voor een 2lt nord. Ik had m’n 2lt blok voor m’n Giulia 2 jaar geleden gekocht en helemaal uit elkaar gehaald. De bussen heb ik toen weggegooid omdat ik er toch een hc setje nieuw in zou gaan doen. Nu ben ik begonnen en zag ik dat er zuigers 7772 in zaten in hele goede staat…. Lekker dom dus. Maar nu zoek ik 4 bussen in goede staat of nieuw. Heeft iemand nog wat liggen?
Alfa Giulia, Ducati Pantah 900ie

Gebruikersavatar
aso69
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 743
Lid geworden op: di dec 28, 2004 10:09
Locatie: rotterdam
Contacteer: Website

Re: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

zo jun 14, 2026 06:56

Heb goede gebruikte en goede nieuwe

Gebruikersavatar
Dennis Otten
Full Member
Full Member
Berichten: 255
Lid geworden op: za nov 26, 2005 21:29
Locatie: leiden
Contacteer: Website

Re: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

zo jun 14, 2026 07:24

Oh top! Wat zou je ervoor willen hebben? Je kan me ook een pm sturen
Alfa Giulia, Ducati Pantah 900ie

Gebruikersavatar
aso69
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 743
Lid geworden op: di dec 28, 2004 10:09
Locatie: rotterdam
Contacteer: Website

Re: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

zo jun 14, 2026 10:48

200/400

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8263
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

Re: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

zo jun 14, 2026 11:43

Heb nog een compleet onderblok liggen, lage km stand. Onderblok is al gestraald en dunnetjes gespoten.
Ligt uit elkaar.
300 euris

Gebruikersavatar
Dennis Otten
Full Member
Full Member
Berichten: 255
Lid geworden op: za nov 26, 2005 21:29
Locatie: leiden
Contacteer: Website

Re: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

zo jun 14, 2026 14:06

Hallo, dat is niet duur. Ik heb alleen al een gestraald blok en een nieuwe krukas. Mocht er nog een vliegwiel bijzitten heb ik wel Intresse want die heb ik nog niet.

Heb nu 4 goede zuigers en veren. Ik heb ook een nieuwe bus, ben op zoek naar 3 nieuwe het liefst. 400 vind ik wat te dichtbij een complete set met zuigers.
Alfa Giulia, Ducati Pantah 900ie

Gebruikersavatar
aso69
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 743
Lid geworden op: di dec 28, 2004 10:09
Locatie: rotterdam
Contacteer: Website

Re: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

ma jun 15, 2026 07:18

prima

Gebruikersavatar
stephen
Guru
Guru
Berichten: 1886
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 20:21
Locatie: warmenhuizen

Re: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

ma jun 15, 2026 13:56

bi jAutodoc, nu, Goetze cilinderbussen 15-632000-00 2 liter 43,99/stuk.

Kolbenschmidt 88592110 57,99/stuk

ter info :wink:
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 '70
Berlina 1750 TS '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
33SW 1.7ie '94
155 3.1 Savali 1994

vw spijlbus '64 variant '72 T5 2006
scarb 5082

Gebruikersavatar
aso69
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 743
Lid geworden op: di dec 28, 2004 10:09
Locatie: rotterdam
Contacteer: Website

Re: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

di jun 16, 2026 08:48

das bijna voor nix

Terug naar “Gezocht”