Die had er zondag al 1..........................Hier ook eindelijk .Hij is er![]()
Het zal wel nog even duren voor ik wat kan lezen , want onmiddelijk opgeeist door mijn welgekende wederhelft .![]()

Die had er zondag al 1..........................Hier ook eindelijk .Hij is er![]()
Het zal wel nog even duren voor ik wat kan lezen , want onmiddelijk opgeeist door mijn welgekende wederhelft .![]()
Die hebben we onmiddellijk aan onze virtuele zoon weggegeven .Die had er zondag al 1..........................Hier ook eindelijk .Hij is er![]()
![]()
Ziezo ,Hier ook eindelijk .Hij is er![]()
Ik heb mijn collega's vandaag het KB laten lezen ( was zondag dienst in het ziekenhuis!! vandaag ) en ze snappen er nix avn wat een stel leuke idioten toch, dus respect voor iedereen...Ziezo ,Hier ook eindelijk .Hij is er![]()
net terug van het Klaverblaadje lezen ; ik had toch een paar dagen niets te doen .![]()
Top aanrader deze keer ' Het relaas van een Alfadwaas ' van Tazio Novante .
Licht en echt grappig geschreven . Dikke proficiat .
Verder is het KB tje weer een schat aan Alfa - info .
Manu .
zou er dan toch even een belletje aan wagen....nog steeds niets
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... 639#301639zou er dan toch even een belletje aan wagen....nog steeds niets
Dit duurt wel heel lang.
Of met TPG of hoe heet die club tegenwoordig?!?Hier ook nog niets ontvangen!? Het gaat de goede kant op met de club....