Dat je zo geprikkeld raakt van mijn berichtje verbaast mij.
Leo.
Zo hee kruip ik toch door het oog van de naaldZo is datHet forum is er voor ALLE Alfisti, donateur of niet
Dit forum is wel onderdeel van de SCARB-site en volgens het aantal berichten heb je er wel veel gebruik van gemaakt.Zo hee kruip ik toch door het oog van de naaldZo is datHet forum is er voor ALLE Alfisti, donateur of niet
![]()
![]()
NB ik blijf wel bij mijn Alfa hobby hoor maar daar heb ik de SCARB of wat voor club niet voor nodig. Punt.
Leuk tochDit forum is wel onderdeel van de SCARB-site en volgens het aantal berichten heb je er wel veel gebruik van gemaakt.Zo hee kruip ik toch door het oog van de naaldZo is datHet forum is er voor ALLE Alfisti, donateur of niet
![]()
![]()
NB ik blijf wel bij mijn Alfa hobby hoor maar daar heb ik de SCARB of wat voor club niet voor nodig. Punt.
Als er onvrede ofzo zit jegens de club of bepaalde personen doe dat dan iets genuanceerder want vergeet niet dat heel
veel mensen hier een groot deel van hun "schaarse" vrije tijd in steken.
@ Giulia 555: vanwaar deze boodschap, je had ook niets kunnen schrijven maar kennelijk wil je graag provoceren, je weet dat dat reactie's oproept !
Juist en die tijd steken andere en ik er niet inDit forum is wel onderdeel van de SCARB-site en volgens het aantal berichten heb je er wel veel gebruik van gemaakt.Zo hee kruip ik toch door het oog van de naaldZo is datHet forum is er voor ALLE Alfisti, donateur of niet
![]()
![]()
Als er onvrede ofzo zit jegens de club of bepaalde personen doe dat dan iets genuanceerder want vergeet niet dat heel
veel mensen hier een groot deel van hun "schaarse" vrije tijd in steken.
@ Giulia 555: vanwaar deze boodschap, je had ook niets kunnen schrijven maar kennelijk wil je graag provoceren, je weet dat dat reactie's oproept !
Ook vrijwilligers moeten open staan voor kritiekja natuurlijk![]()
Kritiek moet kunnen maar wel in het achterhoofd houdende dat het door vrijwilligers is geschreven
Oh dus je mag alleen maar wat schrijven als het niet tegen het zere been is? Vreemde gedachte. Gaat me niet om het provoceren maar om het ventileren van een mening. De mening die ik heb is dat ik het klaverblaadje (zonder te kort te doen aan diegenen die er al hun ziel en zaligheid in leggen) niet meer zo ervaar als pakweg een aantal jaren geleden. Voor mij persoonlijk is het veel van het zelfde behalve het hoofdverhaal.@ Giulia 555: vanwaar deze boodschap, je had ook niets kunnen schrijven maar kennelijk wil je graag provoceren, je weet dat dat reactie's oproept !Zo hee kruip ik toch door het oog van de naaldZo is datHet forum is er voor ALLE Alfisti, donateur of niet
![]()
![]()
en weer mooi opgelost tochOke