Weet er iemand bij wie ik me moet melden als ik hem niet krijg ?![]()
Leo.
Mocht u het Klaverblaadje niet ontvangen. Stuur dan na 8 juli een mailtje naar donateursadministratie@alfaclub.nl
Weet er iemand bij wie ik me moet melden als ik hem niet krijg ?![]()
Leo.Mocht u het Klaverblaadje niet ontvangen. Stuur dan na 8 juli een mailtje naar donateursadministratie@alfaclub.nl
Ge ziet dat het opbrengt om vriendjes met ons te zijn héHier ook aangekomen ! Hoog K & M gehalte ja (volgende keer maar eens een artikel over dat spel ?)
Maar....mijn auto staat er ook in !Broederlijk naast, juist ja, alweer, die witte Duetto !
Ge ziet dat het opbrengt om vriendjes met ons te zijn héHier ook aangekomen ! Hoog K & M gehalte ja (volgende keer maar eens een artikel over dat spel ?)
Maar....mijn auto staat er ook in !Broederlijk naast, juist ja, alweer, die witte Duetto !
![]()
![]()
Kristal
In de Sei zit weldegelijk een 5 cylinder VM dieselblokWeer binnen en meteen gelezen natuurlijk.
Wel jammer dat de hardnekkige gedachte leeft dat de oude VM diesel een 5-cilinder was (artikel Sei).
Het was een 4-cilinder. De 5-cilinder diesels zijn van Fiat afkomstig.
.
Oeps, niet goed opgelet, je hebt gelijk.In de Sei zit weldegelijk een 5 cylinder VM dieselblokWeer binnen en meteen gelezen natuurlijk.
Wel jammer dat de hardnekkige gedachte leeft dat de oude VM diesel een 5-cilinder was (artikel Sei).
Het was een 4-cilinder. De 5-cilinder diesels zijn van Fiat afkomstig.
.