Ook zijn na 50.000km onderhand alle kogels al weer aan vervanging toe. Is daar beter spul voor te krijgen dan het 'standaard Tuynder' spul. Heb eeb beetje m'n twijfels om met de vervorming van de langsbalk de Nordschleife op te gaan............

De voorkant van een 105 is als geheel al slap...wat maakt het uit dat er wat flex in de besturing zit? Ga het verstevigen en dan gaat het zeker ergens anders flexen. Er zijn hele snell racers die gewoon zonder versteviging rijden (al jaren). Ik vind het een onzinnige modificatie...je auto wordt er geen meter sneller van! Enkel als het stuur binnen alle kanten op slaat zou het handig kunnen zijn.Bij m'n Berlina beweegt het chassisdeel waarop het stuurhuis gemonteerd is mee als ik op de brug aan de wielen draai. Dat lijkt me niet normaal. Wordt dat bij de racers verstevigd?
Ook zijn na 50.000km onderhand alle kogels al weer aan vervanging toe. Is daar beter spul voor te krijgen dan het 'standaard Tuynder' spul. Heb eeb beetje m'n twijfels om met de vervorming van de langsbalk de Nordschleife op te gaan............
Dat merk je wel als dat gebeurt is. Was bij m'n eerste bertone het geval. Puntlassen los, alleen zat alles nog strak tegen elkaar zodat ik het toen eerst gemist had. Totdat je gaat rijden............ voelt alsof alle stuurkogels minimaal 2 mm speling hebben. Auto stuurt dan echt verschrikkelijk slecht.controleer wel even of de betreffende balk waar je stuurhuis opzit niet gescheurd is... gebeurt ook nl.