Lees het KB eens Pieter!
Idd de zwarte buis erop en goede aanzuiginbg van voren af.. als je een conisch filter gaat zoeken, dan eentje met een tweede "trechtertje"aan de binnenzijde, dus niet een vaste dop op de voorkant!
Dank voor de tip, zo één met een open bovenkant leek mij ook het beste. Ik ga eens kijken waar ik er eentje voor weinig op de kop kan tikken. Autostyle (niet lachen nuLees het KB eens Pieter!
Idd de zwarte buis erop en goede aanzuiginbg van voren af.. als je een conisch filter gaat zoeken, dan eentje met een tweede "trechtertje"aan de binnenzijde, dus niet een vaste dop op de voorkant!
Ha, dat klinkt als de betere techniek. Dit moet ik allemaal nog leren.Als i dreigt te verzuipen gas helemaal intrappen en niet meer terug laten komen!! (Anders verpomp je weer benzine)
Even tot 30 tellen en dan (plankgas dus) starten... er komt dan veel meer lucht naar binnen en je verhelpt het verzuipen een beetje...
Als i aanslaat zou ik liften anders gaan je kleppen en zuigers dat niet leuk vinden
Koppeling doet het nu, is geen dubbelplaats voor zover ik weet. Ik ga eerst eens hier mee rijden en kijken hoe het zich houdt.maar hoe zit het nu met de koppeling zit hier ook nog een dubbele plaat koppeling in net als de GTV6? die had ook nog wel eens de eigenschap dat hij flink kon plakken pedaal ook onderin.....
Dank voor de tip! Dit kan kloppen, want in de achteruit merkte ik er niks van. Ik ga a.s. zondagmiddag eens kijken wat er aan de hand is.Waarschijnlijk je donuts of steunaslager stuk waardoor de versnellingspook tegen de cardanas komt (bij de 1e versnelling zit ie het dichtste bij).
Veiligheid
- Schuim om rolkooibuis doen FIA schuim hoop ik?
Gewicht
- Lexan 3mm zijramen Vraag: Wat is een goed adres voor plastic ruiten? staat ergens een topic over!- Tectyl van de bodem bikken en fikken
Remmen
- Remdrukverdeler (Idee: huidige remdrukbegrenzer zit links midden onder auto naast bestuurderstoel, wellicht vanuit deze leidingen een verdeler inbouwen?) Twee nieuwe leidingen laten maken, kost echt geen drol die paar cm langer of korter.
Onderstel Basics
- 105 castorkogels monteren (losslijpen huidige vastgeklonken castorstangen en helemaal?????? vervangen)
- Camber stellen op de voorwielen 3 graden
- achterstabilisatorstang verwijderen Waarom??
- Wattstangen en wybert vervangen met uniballs instelbaar type (hetzelfde als 75) voor unibalss zie topic van diele : leuke site
Onderstel Gevorderd
- versterken voorste chassis draagarmen eigenlijk meteen nu doen
- Intrax coilover set (identiek aan 75, vereist aangepaste bovenste draagarmen, versterkte schokdemperophangingspunten) Ik heb eerdaags racedempers voorzijde voor je
Motor
- Olie temperatuurmeter monteren
- Oliekoeler monteren indien nodig, eerst meten!!
Genoeg te doen en genoeg geld om uit te geven zoals je ziet. Maar we komen er wel (ooit)... inderdaad ... I know
Groeten, Pieter