Ach de goeie ouwe tijd .......
Ben vanaf 84 tot 90 actief geweest in het SB savali kamp.
Was allemaal nog niet zo ingewikkeld met standaard afgezaagde veren, bilstein dempers en een door Dino geschilderde stabilisatorstang.
Wat wel speciaal was, waren de motoren die door Ton Koppen geprepareerd werden.Gruwelijk respect voor die man en wat een talent zeg.....
De motoren leverde zo'n 145 pk aan de achterwielen niks speciaals in het blok, alleen andere nokkenassen volkomen legaal dus.
OK Patrick huisman:
Huisman mocht niet racen van zijn vader maar had stiekem een SB gehuurd van peter van Veen,tsja dat hij talent had dat kon niet ontkent worden......
Dus het jaar daarna aan de start met een in huis gebouwde SB (Jelle de Kleine was daar in dienst om alle klassiekers voor pa aan de gang te houden)met een savali motor .
Alleen het reglement werd door Jelle niet helemaal goed gelezen, want hij was de dynamo vergeten te monteren
Alle races gewonnen maar begonnen met een diskwalificatie dus min 20 punten......geen kampioenschap dat jaar voor Patrick.
Was een SB met rode dwarsstrepen over de neus als ik mij het goed herinner...heb hem niet zo vaak in mijn achteruitkijkspiegel gezien nl....