Deftig, jij hebt niet bepaald stil gezeten!
Ach.. Nieuwe zijkant/nieuwe achterkant/halve nieuwe bodem/nieuw interieur/alle kitranden nieuw/dakluiken eruit/schoon/erin/nieuwe trommelremmen/nieuwe klauwen/schijven/nieuwe remleidingen/bumpers gerepareerd/nieuwe verlichting/nieuwe bedrading naar achterkant/trekhaak gefabriekt/nieuwe wiellagers rondom/bodem geschraapt en geteerd/alle oliën ververst/nieuwe thermostaat/waterpomp/nieuwe distributie/nieuwe filters/nieuwe radiateur/rondje krokantheidsbestrijding van de cabine/lakwerk opgeleukt/deursloten gefixt/nieuwe diesel leidingen/veel afgebroken bouten uitgeboord/getapt, dan heb ik het meeste wel gehad... En een slordige 500 manuren verder. Maar goed, je begint eraan, bereikt het point of no return en dan "gewoon" doorbijten. Maar ook credit's voor m'n zoon en m'n magazijnchef Ron, die hebben er ook heul veul uurkes in zitten. Achteraf (maar achteraf kijk je een koe in d'r kont, zei m'n opa altijd) nooit aan moeten beginnen maar nu weet ik wel wat ik heb ! En Italiaans met een geblazen tor, dubbellucht & achterwiel aandrijving is wel prettig/gewenst als je er een trailer mee wilt trekken.Enige wat eigenlijk niet gedaan is is de brandstofpomp..
Na de eerste race zo voorzichtig aan eens gaan aftrappen met het projectje (??) een ex race-Juul (Armando's "rode") opbouwen & street-legal maken !