Pagina 1 van 2

Racen op Spa met de Bravo rijders auto s tot 1988 non turbo

Geplaatst: do mei 13, 2010 08:41
door toyo 888
Heren rijders,

De eerste vraag die uit de rijders groep kwam.
Mag ik rijden met een clublicentie ? Deze vraag is neergelegd bij de Knaf en als antwoord
is daarop terug gekomen. Nee !
Wat te doen om het wel te kunnen, je moet minimaal 8 races de afgelopen 2 jaren hebben gereden en de uitslagen daarvan
naar de Knaf sturen en dan kunnen ze je clublicentie upgraden naar EU licentie.

Ook is de vraag neer gelegd bij David , Hij heeft het bij hun club neer gelegd en wacht op antwoord.

Verder moeten de auto s wel voldoen aan de volgende opties.
Stoel gekeurd (is ook nog een discussie)
Gordel gekeurd
Blusser up to date
Regen licht achter (mistlamp)
Verlichting voor en achter (mag met leds of alle ander lampjes)
Brandstof tank standaard of ATL of andere veiligheids tank.

David en ik zal jullie op de hoogte houden via dit onderwerp !

Voor de liefhebbers die dit allemaal wel voor elkaar hebben , laat even weten of je mee wil.

http://www.bravoracing.be

gr,
Jan

RE: Racen op Spa met de Bravo rijders

Geplaatst: do mei 13, 2010 09:13
door wijn+kit
Ik denk dat je kleding en helm ook gekeurd moet wezen.
Wil je dit na vragen?

RE: Racen op Spa met de Bravo rijders

Geplaatst: do mei 13, 2010 10:40
door vV
ik heb interesse!(alleen het regenlicht moet er nog op). ik neem aan dat kleinlicht vooraan voldoende is? of moet er meer wattage in?

Re: RE: Racen op Spa met de Bravo rijders

Geplaatst: do mei 13, 2010 13:10
door toyo 888
ik heb interesse!(alleen het regenlicht moet er nog op). ik neem aan dat kleinlicht vooraan voldoende is? of moet er meer wattage in?
mistlamp achter op je hoedeplank is genoeg . kijk maar achter in de mijne

Re: RE: Racen op Spa met de Bravo rijders

Geplaatst: do mei 13, 2010 13:11
door toyo 888
Ik denk dat je kleding en helm ook gekeurd moet wezen.
Wil je dit na vragen?
your right. !! jij mag mijn reserve helm gebruiken. je hebt net zo n grote kop als ik.
en je moet je turbo er even afschroeven.

RE: Racen op Spa met de Bravo rijders auto s tot 1988 non tu

Geplaatst: vr mei 14, 2010 11:23
door Larini
Ik ga me best doen om er bij te zijn lijkt mij echt SUPER.
Top Jan dat je het allemaal uitzoekt en regelt voor ons :D :thumbs:

Re: RE: Racen op Spa met de Bravo rijders auto s tot 1988 no

Geplaatst: vr mei 14, 2010 12:14
door Pietro Originale
Ik ga me best doen om er bij te zijn lijkt mij echt SUPER.
Top Jan dat je het allemaal uitzoekt en regelt voor ons :D :thumbs:
Waar ga je dan mee rijden?

Re: RE: Racen op Spa met de Bravo rijders auto s tot 1988 no

Geplaatst: vr mei 14, 2010 17:45
door Larini
Ik ga me best doen om er bij te zijn lijkt mij echt SUPER.
Top Jan dat je het allemaal uitzoekt en regelt voor ons :D :thumbs:
Waar ga je dan mee rijden?
Waar mee denk je? :? ik heb nog ergens een 75 staan.

RE: Racen op Spa met de Bravo rijders auto s tot 1988 non tu

Geplaatst: vr mei 14, 2010 17:50
door Pietro Originale
Is die dan van voor 1989? Wist ik niet...

Re: RE: Racen op Spa met de Bravo rijders auto s tot 1988 no

Geplaatst: vr mei 14, 2010 18:03
door Larini
Is die dan van voor 1989? Wist ik niet...
jah voor de Bravo wel :P

RE: Racen op Spa met de Bravo rijders auto s tot 1988 non tu

Geplaatst: di mei 18, 2010 22:55
door givebuzze
Jan heeft me weeral geklopt naar de vlag :-)

Ik ben al een tijdje bezig om een vereenvoudigd reglement voor elkaar te krijgen voor gast rijders. ( Deze rijden niet mee voor de punten in ons kampioenschap ... maar kunnen tot 4 maal op een jaar meerijden).

Dit reglement beperkt zich to 1 A4-tje en tot het minimum waar je moet aan voldoen. Dit ligt momenteel voor bij de RACB nadat we reeds van het bravo bestuur een goedkeuring kregen.

Over het algemeen zie ik weinig problemen voor wagens uit de SI, mits de auto voorzien wordt van lichten vooraan (moeten niet origineel zijn) en een regenlicht achteraan ( 21 watt en rood) en niet verlopen keur op brandblusser. Echter auto's na 89 en turbo's worden geweerd. Een andere motor van hetzelfde merk mag, zolang de motor ook van voor 89 is.

Dus een 2l nord of 2l TS in een giulia is op zich geen probleem. Gekke mensen die een montreal motor in een bert willen steken, eveneens welkom. Helaas voor diegene die een BDA motor in een giulia willen draaien, dit mag niet.
Om een idee te geven, bij bravo rijden/reden reeds: ex squadra's, berlina met TS, 75 TS'en, sprints en 33's, GTV6'en, brievenbusje.... en zelfs Jan vorig jaar :-)

Wat betreft geldige keur is dit gewild voor stoel, gordels en persoonlijke uitrusting. Wanneer dit nu op 1 punt niet zou lukken, lijkt me dit eerder een grond voor een waarschuwing, zeker als het stoel of gordels betreft en deze nog in goede staat bevinden.

Zodra we een goedkeuring van de RACB ontvangen, kan ik dit reglement hier posten en toelichten. Je kan me ook steeds een PB sturen als je een specifieke vraag hebt ivm jouw wagen.

Groeten

David

RE: Racen op Spa met de Bravo rijders auto s tot 1988 non tu

Geplaatst: wo mei 19, 2010 11:00
door Michel vd Grinten
Leuke klasse! 8)

RE: Racen op Spa met de Bravo rijders auto s tot 1988 non tu

Geplaatst: di mei 25, 2010 22:21
door givebuzze
Checklist voor guest drivers is gepubliceerd

http://www.bravoracing.be/all/Minimal%2 ... 5B2%5D.doc

RE: Racen op Spa met de Bravo rijders auto s tot 1988 non tu

Geplaatst: do jun 03, 2010 21:21
door vV
de checklist OK.
Inschrijven etc? gewoon mailen? hoe lang van tevoren? idem betaling?

Richttijd op SPA voor mij is nu een 3.10 als ik het zo zie, alles eronder is leuk.
Deed met de Alfetta 3.14 .

Wat zijn een beetje de tijden op Zolder? kan in archief op de Bravo site niets vinden, zolder staan geen tijden bij, of bestanden kunnen niet geopend worden.. :cry:

RE: Racen op Spa met de Bravo rijders auto s tot 1988 non tu

Geplaatst: do jun 03, 2010 22:20
door wijn+kit
jij moet makkelijk onder de 2 minuten kunnen rijden op Zolder