Pagina 1 van 1

Bravo Racing kalender

Geplaatst: do jun 18, 2009 12:21
door givebuzze
Na een geslaagde interland met de Squadra italia, was er wat vraag van Squadra rijders naar de bravo Kalender...

Hierbij

zat.4 apr. Francorchamps courses 2 CVRT ASAF 2 x 30'
zat.25 apr. Zolder Belgian Race Kick off circuit-zolder 2 x 30'
zon.17 mei Zolder Zolder Star Festival BTCS 2 x 30'
zat. 4 juli Francorchamps Spa Summer Classic Roadbook 2 x 30'
18-19 sept Francorchamps Francorchampagne BTCS 2 x 30' optie
zat.14 nov Zolder 10 u van Zolder circuit-zolder 2 x 30' optie

Updates zijn steeds te vinden op http://www.bravoracing.be/kalender.htm

Wij hopen alvast op een uitnodiging met de Spettacolo voor een re-match! Dan ben ik er hopelijk ook bij.

Groeten

Afbeelding

RE: Bravo Racing kalender

Geplaatst: do jun 18, 2009 16:53
door wijn+kit
hoi ik heb zelf 5 jaar geleden bij de bravo geraced,
gezellige groep mensen !!! Eerst feesten en dan racen!
Maar met ons regelement mag (kan) je daar niet mee rijden.
Je moet goedgekeurde kleding, stoel en gordels hebben, ze hebben 2 jaar geleden het hele regelement veranderd.
Je auto moet volgens homologatie uit die tijd gebouwd zijn, dus een squadra mag wel, maar een alfetta met turbo weer niet,
Je kan een keer mee rijden als gast rijder, maar de volgende keer moet alles in orde zijn.
Het inschrijf geld wat je betaald kan je bij de DNRT minimaal 2x van rijden.
Als je interesse heb kijk dan is op de site van de BRAVO.
www.bravoracing.be

RE: Bravo Racing kalender

Geplaatst: do jun 18, 2009 19:53
door givebuzze
Hey,

het reglement is ondertussen opnieuw veranderd. Er zijn 3 klasses, waarbij klasse 1 idd vrij streng is naar originaliteit. Een squadra komt eerder in klasse 2, door de grotere motorinhoud dan origineel. Klasse 3 mag veel meer, zolang de auto van voor 1989 is, en de motor merkgetrouw. Een mooi voorbeeld, berlina met TS motor. Of een peugeot 106 met MI16 motor. Nu zijn zelfs 16v motoren toegelaten, dus een golf 2 met 16V gti motor rijdt mee... wie helpt me om een montreal motor in een Giulia te krijgen? :twisted:

Bovendien zijn dit jaar specifiek maatregelen genomen voor gastpiloten die normaal onder een ander reglement rijden, waarbij expliciet wordt gekeken naar de veiligheid (idd, geldige keur voor stoel, gordels (wat maar 4 punts moet zijn), maar niet naar technische verbeteringen wordt gezien. Deze wagens komen dan wel niet in aanmerking voor punten in het kampioenschap. Een soort 4e klasse. Wat echter wel verboden is , zijn turbo's. Dus helaas met de alfetta.

Ik vermoed dat dit voornamelijk is om snelheidsverschillen te beperken (stel je voor een paar Groep B monsters en cooper'tjes samen op de baan).

De prijs is idd duurder... vandaar onze (bravo alfa rijders) interesse om af en toe eens met de SI mee te rijden :lol:

Anderzijds komt bravo door zijn nationaal statuut in aanmerking om A weekends te rijden op nationale/internationale evenementen. Zoals nu 4 juli met de Spa Summer Classic. Het is maar wat je leuk vindt!

Re: RE: Bravo Racing kalender

Geplaatst: za jun 20, 2009 11:57
door toyo 888
Hey,

het reglement is ondertussen opnieuw veranderd. Er zijn 3 klasses, waarbij klasse 1 idd vrij streng is naar originaliteit. Een squadra komt eerder in klasse 2, door de grotere motorinhoud dan origineel. Klasse 3 mag veel meer, zolang de auto van voor 1989 is, en de motor merkgetrouw. Een mooi voorbeeld, berlina met TS motor. Of een peugeot 106 met MI16 motor. Nu zijn zelfs 16v motoren toegelaten, dus een golf 2 met 16V gti motor rijdt mee... wie helpt me om een montreal motor in een Giulia te krijgen? :twisted:

Bovendien zijn dit jaar specifiek maatregelen genomen voor gastpiloten die normaal onder een ander reglement rijden, waarbij expliciet wordt gekeken naar de veiligheid (idd, geldige keur voor stoel, gordels (wat maar 4 punts moet zijn), maar niet naar technische verbeteringen wordt gezien. Deze wagens komen dan wel niet in aanmerking voor punten in het kampioenschap. Een soort 4e klasse. Wat echter wel verboden is , zijn turbo's. Dus helaas met de alfetta.

Ik vermoed dat dit voornamelijk is om snelheidsverschillen te beperken (stel je voor een paar Groep B monsters en cooper'tjes samen op de baan).

De prijs is idd duurder... vandaar onze (bravo alfa rijders) interesse om af en toe eens met de SI mee te rijden :lol:

Anderzijds komt bravo door zijn nationaal statuut in aanmerking om A weekends te rijden op nationale/internationale evenementen. Zoals nu 4 juli met de Spa Summer Classic. Het is maar wat je leuk vindt!

Re: RE: Bravo Racing kalender

Geplaatst: za jun 20, 2009 12:05
door toyo 888
Hey,

het reglement is ondertussen opnieuw veranderd. Er zijn 3 klasses, waarbij klasse 1 idd vrij streng is naar originaliteit. Een squadra komt eerder in klasse 2, door de grotere motorinhoud dan origineel. Klasse 3 mag veel meer, zolang de auto van voor 1989 is, en de motor merkgetrouw. Een mooi voorbeeld, berlina met TS motor. Of een peugeot 106 met MI16 motor. Nu zijn zelfs 16v motoren toegelaten, dus een golf 2 met 16V gti motor rijdt mee... wie helpt me om een montreal motor in een Giulia te krijgen? :twisted:

Bovendien zijn dit jaar specifiek maatregelen genomen voor gastpiloten die normaal onder een ander reglement rijden, waarbij expliciet wordt gekeken naar de veiligheid (idd, geldige keur voor stoel, gordels (wat maar 4 punts moet zijn), maar niet naar technische verbeteringen wordt gezien. Deze wagens komen dan wel niet in aanmerking voor punten in het kampioenschap. Een soort 4e klasse. Wat echter wel verboden is , zijn turbo's. Dus helaas met de alfetta.

Ik vermoed dat dit voornamelijk is om snelheidsverschillen te beperken (stel je voor een paar Groep B monsters en cooper'tjes samen op de baan).

De prijs is idd duurder... vandaar onze (bravo alfa rijders) interesse om af en toe eens met de SI mee te rijden :lol:

Anderzijds komt bravo door zijn nationaal statuut in aanmerking om A weekends te rijden op nationale/internationale evenementen. Zoals nu 4 juli met de Spa Summer Classic. Het is maar wat je leuk vindt!
Pascal en Jan komen eraan.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-M6I6E43Z.jpg