Dat is wel de bedoeling. Twee races skippen is toch echt teveel, weet ik nuOok leuk......
Btw, Zolder er weer bij?

Dat is wel de bedoeling. Twee races skippen is toch echt teveel, weet ik nuOok leuk......
Btw, Zolder er weer bij?
Nee je snapt er niks van.Ik zal het wel weer niet snappen maar je komt toch om te racen, niet om in je eentje je rondjes te rijden? Dan maakt het toch niet uit of je tegen Alfa`s, Mazda`s of Volvo`s racet? Kun je alleen maar van leren. Er zitten veel goede rijders in die Mazda`s (heb vorig jaar een race meegedaan in die Cup dus weet er wel iets van) en het is logisch dat die dan snel voorbij willen aan in dit geval een rijdende Alfa chicane, die jongens (kopgroep) rijden namelijk rondetijden van rond de 2.10. Maar er zijn er ook die veel langzamer rijden en als je daar een beetje bij aanpikt kun je best veel plezier hebben lijkt me. Als dit al een reden is om de auto op de kar te zetten vraag ik me af of je wel de juiste carriere hebt gekozen
Dat is een waar woord! Ik snap Andre wat dat betreft ook wel. Schade is zonde van een nette bertone, en vooral ook gelijk duur.Misschien is een glimmende Bertone ook niet de meest ideale auto om je racecarriere mee te beginnen
nee, ik deed dat met een glimmende Alfetta gtv...Misschien is een glimmende Bertone ook niet de meest ideale auto om je racecarriere mee te beginnen
Ja, dat waren pas tijdenNee je snapt er niks van.Ik zal het wel weer niet snappen maar je komt toch om te racen, niet om in je eentje je rondjes te rijden? Dan maakt het toch niet uit of je tegen Alfa`s, Mazda`s of Volvo`s racet? Kun je alleen maar van leren. Er zitten veel goede rijders in die Mazda`s (heb vorig jaar een race meegedaan in die Cup dus weet er wel iets van) en het is logisch dat die dan snel voorbij willen aan in dit geval een rijdende Alfa chicane, die jongens (kopgroep) rijden namelijk rondetijden van rond de 2.10. Maar er zijn er ook die veel langzamer rijden en als je daar een beetje bij aanpikt kun je best veel plezier hebben lijkt me. Als dit al een reden is om de auto op de kar te zetten vraag ik me af of je wel de juiste carriere hebt gekozen![]()
![]()
Vorig jaar of was het al weer langer geleden toch een hoop lol gehad op Spa, deur aan deur. En op Zandvoort ook een paar keer.
Gr
DJ
Ik in ieder geval niettegenwoordig gaat het blijkbaar om wie de mooist gepoetste auto heeft....
En kijk mijn filmpje van de tweede heat van race twee. Achteraan startend reed ik in verhouding erg makkelijk naar voren. Mijn auto, tijden en ik zijn echt niet van een dusdanig caliber dat t zo makkelijk moet gaan. Overigens vond ik t wel prettig hoor..Ik in ieder geval niettegenwoordig gaat het blijkbaar om wie de mooist gepoetste auto heeft....
Maar kijk het filmpje van Emile van de eerste race dit jaar eens terug. Emile start achteraan: Bas en ik zijn de eersten die enige poging doen om hem te blokken terwijl hij door het veld snijdt... Iets scherper strijden mag, ook achteraan
Dat is dus precies wat ik bedoel Bas, vandaar dat ik ook aangeef dat competitie in de SI ver te zoeken is en dat dat voor mij één van de redenen is dat ik voorlopig even afhaak.En kijk mijn filmpje van de tweede heat van race twee. Achteraan startend reed ik in verhouding erg makkelijk naar voren. Mijn auto, tijden en ik zijn echt niet van een dusdanig caliber dat t zo makkelijk moet gaan. Overigens vond ik t wel prettig hoor..Ik in ieder geval niettegenwoordig gaat het blijkbaar om wie de mooist gepoetste auto heeft....
Maar kijk het filmpje van Emile van de eerste race dit jaar eens terug. Emile start achteraan: Bas en ik zijn de eersten die enige poging doen om hem te blokken terwijl hij door het veld snijdt... Iets scherper strijden mag, ook achteraan
Maar tot die tijd toch leuk gereden! Naast elkaar door de Strubben, inhalen door Ramshoek... Zou het dan toch nog wat worden met de TS Cup?Door alle verkeer niet echt vlotte tijden kunnen rijden en bovendien, moet je wel voldoende benzine aan boord hebben....![]()
.... En gelukkig is er nog zoiets als de Alfa Romeo Challenge!Dat is dus precies wat ik bedoel Bas, vandaar dat ik ook aangeef dat competitie in de SI ver te zoeken is en dat dat voor mij één van de redenen is dat ik voorlopig even afhaak.