Leuk man ! Een 33 erbij !! Eh... Zonder dat puntje is een "I" ook leesbaar hoor ! Tot zaterdag dus !!
Ik kan gelukkig het sein "brand meester" geven: de Juul is klaar en de Iveco heeft haar nieuwe APK. De eerste kilometers zitten er op, geen onderdelen verloren en geen nare plekken , daar waar ze (vervolgens) geparkeerd staat. Ik heb alleen nog geen koelkast... En dat terwijl ik tot en met zondag blijf, een klant van me (
http://www.ciass-racing.nl/ ) racet zondag met zijn nieuw opgebouwde BMW M3, zéér brute, met heel veel liefde, tijd en aandacht gebouwde auto. Trefwoorden: 400 PK, carbon, Quaiffe sequentiële bak, top-of-the-bill Intrax enzovoort enzoverder. 'tis dat ik zo aan Giulia's/Alfa's verslingerd ben en zo'n Bimmer wat meer kost als ik kan ophoesten, maar toch...
Nou, iedereen die nog moet sleutelen/twijfelt over "zal ik wel zal ik niet": jullie hebben nog een kleine 50 uur tot aan de keuring, dus vrij nemen/emmertje koffie brouwen en nog even doorbijten. Voor de ultime nood heb ik hier nog een TS tor staan (transaxle-style) en de brug (Doetinchem) is vrij !