Dat gebeurde vlak voor mijn neus, ik dacht, wat doet die nou? Kon er gelukig net omheen. Wel balen zo'n pak schade.
Er werd sowiezo veel schade gereden, op die momenten vind ik het niet zo erg, dat ik achteraan strijd.
Maak je iig. je forumnaam goed waar!
Ik heb me weer heerlijk vermaakt en het is fijn om te merken, dat ik kan aanhaken bij het (achter)veld.
Ik ben idd een paar rondes bezig geweest om Geert Ploeger nog binnen te hengelen. Dit uiteindelijk gelukt in de tarzan. T aanhaken begon zo rond min. 8.35.Leuk filmpje Bas!
Daarna heb ik een paar x doorgespoeld maar volgens mij ben je een kwartier daarna geen auto meer tegengekomen of lijkt dat maar zo?
Walter het was idd op ""onze zwart omrande plek"" maar je kan duidelijk zien dat ik hier in tegenstelling tot bij jou er gewoon al kort op zit en Jan mij dus ook al een keer blokt. Dus heb ik aangenomen dat hij me hier zeker wel kan verwachten. En daarbij, bij jou had ik niet eens de intentie om je voorbij te gaan. Maar zoals op de beelden bij de wedstrijdleiding te zien was hadden we een groot snelheidsverschil. Als je mijn sectortijden bekijkt zie je ook dat dit in verhouding voor mij een snelle sectie is.ik zie je af en toe in gaten duiken (of een poging wagen op zijn minst) waarvan ik mij dan afvraag of ik dat wel (zo en/of daar) gedaan zou hebben...Nu kan ik de andere rijder niet zien vanuit het perspectief van de camera. Zoals met de rode juul (Jan van Marwijk denk ik) in ""onze"" bocht en op precies dezelfde plek.
Wel mooie race geweest zo, achteraan startende naar een 4e plek. Dat is gewoon netjes.
Nog een keer terug gekeken op groter scherm, ook met geluid. Dan ziet het er heel anders uit. Apart wat een scherm doet. Geluid is ook wel handig, dan hoor je ook wat je doet in voorbereiding op inhalen.Walter het was idd op ""onze zwart omrande plek"" maar je kan duidelijk zien dat ik hier in tegenstelling tot bij jou er gewoon al kort op zit en Jan mij dus ook al een keer blokt. Dus heb ik aangenomen dat hij me hier zeker wel kan verwachten. En daarbij, bij jou had ik niet eens de intentie om je voorbij te gaan. Maar zoals op de beelden bij de wedstrijdleiding te zien was hadden we een groot snelheidsverschil. Als je mijn sectortijden bekijkt zie je ook dat dit in verhouding voor mij een snelle sectie is.ik zie je af en toe in gaten duiken (of een poging wagen op zijn minst) waarvan ik mij dan afvraag of ik dat wel (zo en/of daar) gedaan zou hebben...Nu kan ik de andere rijder niet zien vanuit het perspectief van de camera. Zoals met de rode juul (Jan van Marwijk denk ik) in ""onze"" bocht en op precies dezelfde plek.
Wel mooie race geweest zo, achteraan startende naar een 4e plek. Dat is gewoon netjes.
Subtiele onderstel afstelling door the master himself