TurboMarc
Guru
Guru

RE: Let op: SI race van 3 mei naar 5 mei verplaatst!

do mei 02, 2013 15:29

Er zit een kans in dat ik erbij ben. Verse zuigers gemonteerd, bussen laten honen, nieuwe lagertjes etc.
Heb nog 2 dagen om hem af te bouwen :lol:

Moet wel een beetje inrijen dus ga meedoen voor de lol. Heeft iemand eventueel mischien nog een plekkie in een box, als er al mensen zijn met een box :?:

Ciaoaoao
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do mei 02, 2013 15:57

Kijk, dat zijn berichten Marc !! Mooi !

Pitboxen zijn er niet meer, stond in een DNRT mail van zoveel dagen geleden al dat alles vergeven/verhuurd was. Misschien dat iemand nog een plekje over heeft, maar ach.. "Vroegãh" in de Squadra Bianca tijd stonden we ook nog cylinderkoppen te monteren onder een camper-luifel & een paraplu. Als het goed is beide zondag niet nodig !!
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>

http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice

do mei 02, 2013 19:27

Op de paddock is het veel gezelliger!

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

vr mei 03, 2013 08:27

Zo ff de uitlaat fixen en kijken waarom ie zo beroerd liep met vrijrijden...

Ik sta in de buurt van de Mazda's op het paddock zondag.

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

za mei 04, 2013 09:19

De Giulia staat sinds vrijdagmiddag he-le-maal klaar voor de race van zondag as !! Vrije training maar eens lekker gebruiken om de nieuwe remmerij een beetje voor te bereiden op hun aanstaande zware taak.. Kunnen we met onze hagelnieuwe spullekes samen wel ff aan circuit sight-seeïng (met d'n "elleboog op de rand van de deur") gaan doen Marc !!

Iedereen succes met de laatste sleutel-loodjes & tot morgen !!

brolli21
Guru Triplo
Guru Triplo

za mei 04, 2013 13:55

Helaas,we zijn er morgen toch niet bij :(
There is a fine line between Brilliant and Insane
Alfa 75 Imola-TB '92
Fiat 500 1.4 16v sport '08
Audi A4 Avant 1.8t quattro '05

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

za mei 04, 2013 15:02

Jammer man !! What's up ? De honer de bussen te enthousiast gehoond en zijn ze nu uitgewoond ? Heb hier in Doetinchem nog wel een 1.8 Iniezione met een beetje praktijkervaring, hoef je niet in te rijden, scheelt weer !! :mrgreen:

Alfa Nord
Guru
Guru

ma mei 06, 2013 09:53

Ik lees nog geen sterke verhalen hier. Hoe is het gisteren gegaan met de mannen???

HAAK28
Guru Duplice
Guru Duplice

ma mei 06, 2013 10:07

Snelste tijd van 2.24.9 naar 2.20.8. Sterk genoeg? :D

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

ma mei 06, 2013 10:29

Moet nog ff bijkomen... Onder andere van de (voor mij dan) formidabele Zandvoort-tijd van 2.05.050 met de Juul !! Er komt zo langzamerhand écht gang in dat ding. Sterke verhaal volgt nog wel, later vandaag !!

bralfa
Guru
Guru

Re: RE: Let op: SI race van 3 mei naar 5 mei verplaatst!

ma mei 06, 2013 11:06

Ik lees nog geen sterke verhalen hier. Hoe is het gisteren gegaan met de mannen???
Ach... tijdens kwali dik 2 seconden sneller als ooit... en dus een 6e positie in t veld...

Helaas eerste ronde eerste heat een vrijage gehad met vV in bocht zonder naam.

Tweede heat op de 20 startplek kunnen starten en als 4e kunnen finishen met als snelste tijd een 2.08.97. In totaal dus bijna 3 seconden gewonnen tov een maand terug.

Sterk genoeg?? :roll:

ps filmpje van de 2e heat volgt
Shut up and ride!

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 06, 2013 16:02

Helaas eerste ronde eerste heat een vrijage gehad met vV in bocht zonder naam.
redelijk understatement (helaas) :? , gescheurde velg, kromme stuurarm , afgescheurd polyester verbreding en wellicht dingen die we nog niet weten. plastic zeer waarschijnlijk reparabel, stuurarmpjes heb ik liggen, en de rest is nog de vraag.
grootste schade aan ego wellicht, ben in afwachting van filmpje van Cees, waar alles haarfijn op moet staan. Grootste schade aan ego misschien nog wel... en als ik dan kijk naar de uitslagen denk ik: ik had goede zaken kunnen doen, mede dankzij falende techniek (tenminste ik hoop dat dat de reden van uitval van o.a. Emile was?) van concurrentie...Was al blij met mijn 5e trainingstijd en mooie start maar dat heeft maar half rondje mogen duren...its all in the game maar wel een grote domper na vorige keer. misschien word ik te oud voor deze onzin...?

Complimenten aan Bas: mooie tijd en plek 2e race, goed hersteld lijkt mij zo..

en Emile , voor de (voor mij en ik denk ook een paar anderen ) schokkend snelle rondetijden....(op een haar na onder de 2.05...met een juul...)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Niels
Guru
Guru

ma mei 06, 2013 18:05

Mijn dag was toppie!

Training en Quali ging redelijk, maar ik krijg toch mijn ''eigen'' tijden nog niet helemaal uit de auto nadat ik een andere bak gemonteerd heb, maar daar wordt aan gewerkt.

Starten als 4e voor race is... Had een goede start, en de eerste ronde zaten Emiile en Michel voor me neus mekaar in de haren, waardoor ik dr niet langs kon komen, ook al was ik wat sneller. Toen de code 60 in ging, zat Emile te slapen en die kon ik meteen voorbij steken. Michel viel even later uit of ging naar binnen. Kon een aardig gaatje op Emile rijden, maar door wat achterblijvers op de verkeerde plekken (voor mij dan) en banden die wat warm waren, kwam Emile de laaste ronde nog in de buurt, maar ik wist dat dat geen groot probleem zou worden om dicht te houden, ik had het last lap bordje al gezien namelijk :P

Race 2 was helemaal super. Ik had een super start, lag 3 ronden op kop, verremde me bij bocht 8, waardoor Serge dr langs kon en wegrijden. Ook Serge had later ergens een foutje waardoor ik em weer tegen kwam. En zo hebben we eigenlijk aardig los van het veld met mekaar opgereden. Wederom een 2e plek!

Walter heel erg balen van je schade, maar gelukkig lijkt het mee te vallen als ik dat zo hoor. Michel was wel even schrikken toen ik die in de uitloop ronde zag... What happend?!
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma mei 06, 2013 20:24

Mijn dag was er 1 van ups en vooral downs...

De vrije training ging beroerd door een stel oude slicks, niet warm te krijgen, in plaats van te plakken gingen ze poederen.
Gelukkig had ik de oude velgen ook meegenomen en daar ging ik de kwalificatie mee doen.
Echter liep de 75 nog voor geen meter, hij stotterde als een gek. Toch nog een derde tijd gereden met een 2.05 nog iets.

Tussen de bedrijven door snel de injectoren doorgeblazen en de boel nagekeken...

De eerste race begon goed, de 75 ging steeds beter lopen. Emile wist me even goed op te houden, maar ik kon hem toch voorbij en zo kon ik wegrijden van hem en Niels.
Serge was alleen al ver weg, dat ging ik niet meer dichtrijden... Tot ik plots Serge hard zag remmen voor een code 60 vlag, was niet mijn bedoeling om zo bij hem te komen, maar ik zat kennelijk precies tussen de vlaggeposten in toen de vlag uit ging.. Het werd weer groen en doordat we beiden goed op zaten te letten reden we weg van de rest. Helaas blies ik mijn inlaatspruitstuk van mijn motor, waardoor ik moest opgeven vanaf een mooie tweede plaats.

De tweede race mocht ik met een vastgezet spruitstuk bijna achteraan beginnen. Ik had een goede start, ondanks dat ik in de opwarmronde merkte dat de bak niet meer in zijn twee ging. Dus van één direct naar drie, dat werkte prima, dus dat doe ik voortaan maar zo... :wink: Bij de Tarzan had ik er al een boel te pakken en koos ik de buitenkant. Na een ronde ofzo zat ik achter de twee Giulia's die op plek drie en vier reden, deze twee boden goed weerstand, maar toch kon ik de derde plaats veroveren. Dat ging lekker! Bij het ingaan van de laatste ronde nam ik me voor om lekker rustig uit te rijden. Dat kwam er helaas niet van, want door een voor mij nog onduidelijke oorzaak ging ik rechtsaf in de Hugenholz, in plaats van linksaf...

Ik heb weer wat te doen, zal ik maar zeggen...

Afbeelding

robert slop
Member
Member

ma mei 06, 2013 21:28

Michel
dat is knap balen ik hoop dat de schade mee valt
je weet het ik heb nog 2 schermen van je liggen laat maar weten als je ze nodig hebt.

Terug naar “Racen - Algemeen”