Mijn dag was er 1 van ups en vooral downs...
De vrije training ging beroerd door een stel oude slicks, niet warm te krijgen, in plaats van te plakken gingen ze poederen.
Gelukkig had ik de oude velgen ook meegenomen en daar ging ik de kwalificatie mee doen.
Echter liep de 75 nog voor geen meter, hij stotterde als een gek. Toch nog een derde tijd gereden met een 2.05 nog iets.
Tussen de bedrijven door snel de injectoren doorgeblazen en de boel nagekeken...
De eerste race begon goed, de 75 ging steeds beter lopen. Emile wist me even goed op te houden, maar ik kon hem toch voorbij en zo kon ik wegrijden van hem en Niels.
Serge was alleen al ver weg, dat ging ik niet meer dichtrijden... Tot ik plots Serge hard zag remmen voor een code 60 vlag, was niet mijn bedoeling om zo bij hem te komen, maar ik zat kennelijk precies tussen de vlaggeposten in toen de vlag uit ging.. Het werd weer groen en doordat we beiden goed op zaten te letten reden we weg van de rest. Helaas blies ik mijn inlaatspruitstuk van mijn motor, waardoor ik moest opgeven vanaf een mooie tweede plaats.
De tweede race mocht ik met een vastgezet spruitstuk bijna achteraan beginnen. Ik had een goede start, ondanks dat ik in de opwarmronde merkte dat de bak niet meer in zijn twee ging. Dus van één direct naar drie, dat werkte prima, dus dat doe ik voortaan maar zo...

Bij de Tarzan had ik er al een boel te pakken en koos ik de buitenkant. Na een ronde ofzo zat ik achter de twee Giulia's die op plek drie en vier reden, deze twee boden goed weerstand, maar toch kon ik de derde plaats veroveren. Dat ging lekker! Bij het ingaan van de laatste ronde nam ik me voor om lekker rustig uit te rijden. Dat kwam er helaas niet van, want door een voor mij nog onduidelijke oorzaak ging ik rechtsaf in de Hugenholz, in plaats van linksaf...
Ik heb weer wat te doen, zal ik maar zeggen...