Knap van Vettel : die toonde heel wat Maturiteit ! Grappig ook om Duits volklslied te horen gevolgd door Italiaanse...het doet me aan 'n andere Wagen/Piloot combi denken... alleen is deze piloot vééééééél symphatieker . Ik vraag me af of die volgend jaar al niet uit z'n RedBull contract wordt uitgekocht door'n topteam
Hamilton & Raikkönen konden in tegenstelling tot de top 10 wel wijzigingen aan de set-up & tankinhoud aanbrengen wat Hamilton & McLaren vol benut hebben & Ferrari heeft tactisch niet echt ge-exceleerd ...
Raikkönen kon nooit echt mee en is nu wel out voor de titel, hij had zich echter nuttig kunnen maken door Heidfeld op te houden en zo Massa doorgang te verschaffen . Ferrari had beter Massa in z'n 1e stop iets meer getankt zodat hij wat verder achterop zat en minder tijd verloor achter Heidfeld om na z'n 2e stop kort te moeten tanken en er zo voorbij te geraken ...
Hamilton & de McLarens gaan gewoon goed in de regen, maar Hamiton heeft ook weer 3 twijfelachtige maneuvers gedaan ; Glock op't gras, Webber duw & contact met Alonso

Tekenen van overhaasting onder druk waar hij zich niet populair mee maakt .
Massa reed weerom snel en foutloos in de regen enkel taktisch hebben ze niet geexcelleerd bij Ferrari, ondanks dat hij door Heidfeld opgehouden werd en Hamilton op vinkeslag zat heeft Lewis nooit de kans gekregen om echt aan te vallen integendeel hij verloor terrein op Massa !
Ferrari heeft ook pas bij de 2e pitstop Massa's Vleugel bijgesteld, dat had zeker de 1e pitstop al gemogen om 'n regensetup te voorzien . De weersvoorspellers van McLaren hebben zowel in Qualifying als de race beter voorspeld (Hamilton deed foute bandenkeuze ...in Q3) .
Uiteindelijk is Massa toch weer de grootste winnaar in de titelstrijd en heeft Hamilton de schade weten te beperken, Raikkönen is out voor de titel en mag stilletjesaan 'n dienende rol voor Massa op zich nemen...
Ik ben benieuwd naar de nachtrace op 't stratencircuit in Singapore ; Massa doet't meestal goed op nieuwe circuits ...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .