Gebruikersavatar
Slinger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 567
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 16:36
Locatie: Alkmaar

Re: RE: Squadra Bianca gekocht, nu met foto's

vr mar 07, 2008 23:01

Er zaten toen sisi, unilever, uljee foto's etc stickers op, dus echt een squadra van de 1e serie, had een grijs neusje en is inderdaad een nuova.
[-X
Was al tweede serie nl na 91
zover je over series kunt spreken.Wij reden in 85 met een originele 2.0 sloop motor schroefkooi afgezaagde veren van een berlina ,originele schijven en klauwen
en als de motor plofte stond er ergens in de loods wel een bertone of berlina te verroesten waar je de motor voor 200 gulden uit kocht
ik heb met eerste serie squadraas geraced en 2 x opgebouwd.

Nu in de garage een 1e serie staan met originele specificaties van 85 tot 91.
Een echte ++old school++ squadra
:wink:
Daar heeft me pa het ook altijd over, dat ie toen "Vroegah toen alles betah was" gewoon een Juul van de sloop trok wit spoot de neus een andere kleur 2L erin kooi er in en gaan met die banaan... eeuhh Giulia....
"Vroegah hadde ze geen drempels maar kuilah"
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

Gebruikersavatar
Slinger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 567
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 16:36
Locatie: Alkmaar

RE: Squadra Bianca gekocht, nu met foto's

zo mar 09, 2008 00:33

Jammergenoeg was ie vandaag nog niet klaar, ik had zoiets van hop gaan met dat ding maarja Pa kijkt daar toch iets anders tegenaan... Wat eigenlijk een beetje low-budget zou moeten zijn wordt nu met zijn ideeen alweer een eindeloze put, maar daar later meer over als dat echt door gaat.

Vandaag wel op Zandvoort geweest, was toch ingeschreven alleen nu met een Seat Ibiza Diesel ding...
Nog even rond gehangen bij de jongens van DUEL waar ik normaal wat dingen doe met Porsches alleen vandaag met een knalgele Bizzarini, wat een gaaf ding is dat!! Jammer genoeg dat ze op CPZ de kwantiteit van de dB's meten en niet de kwaliteit... had 99dB teveel dus. Maarja extra demper er maar onder volgende keer en de rest van het jaar naar buitenlandse evenementen.
Verder nog een topdag gehad door een paar ronden in een Audi R8 mee te scheuren maar zoals de forummers die ik daar heb ontmoet al zeiden: 'tis geen Alfa! 8)
Wel mooie Alfa's gezien, trouwens wat is die bert van vV gruwelijk mooi!!
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

Terug naar “Racen - Algemeen”