Dan moet je ook eens in Baarn in je kluskleding ipv nette kleding verschijnen...Hier ook druk bezig om 1 April aan de start te staan, maar of dat gaat lukken....
![]()
Je hebt helemaal gelijk en ik heb talloze flutredenen om het ook vooral niet te doenHuh ? Volgens mij zou ik, als ik jou was, met een fluitketel-75 aan de start verschijnen.. Lijkt me, no offence, toch iets inspirerender... En aangezien ik als vrij recent opa-statushouder een reservehoeveelheid luiers paraat heb, wil ik er de eerste april best een paar voor je meenemen hoor..![]()
Zou dat het zijn?Dan moet je ook eens in Baarn in je kluskleding ipv nette kleding verschijnen...Hier ook druk bezig om 1 April aan de start te staan, maar of dat gaat lukken....
![]()
Wat zijn dat voor dingen? Ga ik daar harder van? nog nooit van gehoordUitlaatgas recirculatie aangesloten ? Monteer je wel een roetfilter aub ? Doe maar een grote.
Ik heb nog wel een roetfilter voor jeWat zijn dat voor dingen? Ga ik daar harder van? nog nooit van gehoordUitlaatgas recirculatie aangesloten ? Monteer je wel een roetfilter aub ? Doe maar een grote.![]()
![]()
![]()