Ik vond mijn ET15 al breed....
ET 24 is minder breed .....-24![]()
jezus man wat een werk ......Pff.... In het tempo waarin m'n "paddockverblijf" opschiet (dus niet): de to-do lijst wordt eerder steeds langer dan korter... Tjissus, wat is alles verrot en gaar. "Woongedeelte" klaar/bruikbaar, krokantheidsbestrijding van de cabine bijna klaar, door met de techniek (distributie, filters, remolie e.d.) en ALLES is verrot/zit múúr- en muurvast en/of breekt af. En als je dan toch weer iets moet doen/slopen/fixen is het zo jammer om niet meteen dingen als assen/brackets e.d. mee te nemen (demonteren/stralen/Hammerieten) en de weken vliégen voorbij.
Zoals het nu gaat (het moet allemaal in de verloren- en vrije uurtjes) wordt het mbt de race-Juul alleen olie verversen en remmen ontluchten en verschijnt de Juul op 5 april aan de start zonder enige update whatsoëver..Nou ja, beter aan de start met een "ouwe" kar dan niét aan de start. En voor dag & dauw opstaan op de racedag doe ik echt niet meer. Ach.. ik zou dit jaar toch ook alleen maar "voor de lol/als veldvulling" meerijden toch ??
![]()
Dominic, - 24.... Min 24 dusET 24 is minder breed .....-24![]()
War zeg ik verkeerd dan ??Dominic, - 24.... Min 24 dusET 24 is minder breed .....-24![]()
Mooi spruitstuk Andre, welk merk is dat ?Mijn motor hangt er inmiddels weer in. Komende week verder opbouwen.