Pff... Wat een héérlijke ontspannende hobby hebben wij toch.. Alle nieuwe remmerij pas & in elkaar, slingert één van de schijven als een aap.. Na wat "kruislings monteren" blijkt er een naaf krom getrokken te zijn. Verklaart in ieder geval waarom het stuur in race 2 van het afgelopen evenement zo heftig trilde bij remmen ! Gisteravond nog ff snel in Utrég bij Marco van Doorn een naaf gescoord, vanmiddag/eind van de dag nog ff ontluchten met zoon Thom en dan kan ik even uitblazen.. Niets zo vervelend de dag vóór de race nog sleutel-paniek te hebben, dat vind ik tenminste. En mijn werk, kost ook zoveel vrije tijd..
Anyway, de 5'e RIJDEN !!!!! Met verse remmerij, een frisse sper met 4 nieuwe sperplaatjes (in m'n as bleken 3 (!?!?!) nogal héél versleten sperplaatjes te zitten en één of andere vulring die als vierde sperplaat moest dienen ??

En dan op de paddock nog de verse polyester koffer- en motorklep erop (zijn ze al klaar Roy ?? ), en kijken of dit alles (je moet toch wat, als je geen Schumacher heet..) me een twee-nul-viertje gaat opleveren !
Ciao en allemaal (!?) tot zondag as !!