toyo 888
Full Member
Full Member

Re: RE: S.I meeting komende zaterdag

ma feb 22, 2010 18:20

Ik heb begrepen dat de meeting alleen op uitnodiging is, een soort besloten meeting dus.
Vandaar dat de post van Larini op eigen verzoek eraf gehaald is
Iedereen die welkom is heeft een uitnodiging per mail ontvangen die je kon terugsturen.
Ik heb per mail dus niets ontvangen dus ik ben niet sporten maar gewoon afwezig.
Aan alle genodigden veel plezier en misschien tot op het circuit. :thumbs:
dat heb je nou met al die geheime emailadressen , zit waarschijnlijk in je spambox.

toyo 888
Full Member
Full Member

ma feb 22, 2010 18:27

Ik weet niet hoeveel TS rijders er komen, alleen de 3 van de organisatie zowieso volgens mij. Demo auto is nog niet klaar helaas.
heb nog wel een 105 voor je met TS en 75 plaatjes

Michel vd Grinten
Guru
Guru

RE: S.I meeting komende zaterdag

ma feb 22, 2010 18:39

Enne, blijkbaar ben ik ook van de mailinglist gedonderd. Goed georganiseerd.
Normaal is de SI vrij toegankelijk.
Zou deze exclusiviteit ook de startgelden verhogen? Men mikt blijkbaar op een select publiek. Vast wel!
Laatst gewijzigd door Michel vd Grinten op ma feb 22, 2010 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.

wijn+kit
Full Member
Full Member

ma feb 22, 2010 18:43

wij komen ook,
ik vind eigenlijk wel dat de mensen met interesse ook moeten kunnen komen.
hoe meer ziel hoe meer vreugd
alfetta-turbo racer
gtv-turbodelta racer in opbouw

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

ma feb 22, 2010 18:48

Zou deze exclusiviteit ook de startgelden verhogen? Men mikt blijkbaar op een select publiek. Vast wel!
Dat bedoel ik maar.......

toyo 888
Full Member
Full Member

ma feb 22, 2010 19:34

Dat bedoel ik maar.......
Dat bedoel ik maar ! Ze staan in de rij ! Moeten ze ook is op het circuit doen ? Wie de schoen past trek hem aan.
Laatst gewijzigd door toyo 888 op ma feb 22, 2010 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma feb 22, 2010 19:35

Laten we de organisatie eens de kans geven te reageren...

toyo 888
Full Member
Full Member

ma feb 22, 2010 20:45

Bij deze reactie !

Het hele verhaal van meeting SI en nogmaals een Si meeting heeft er niks mee te maken, Het is een etentje wat geregeld is onder de vleugels van een aantal rijders waaronder ik en een verdwaalde sponsor.
Het is voor de rijders en of rijders die een aantal racejes hebben gereden het afgelopen jaar. en of zij die maar voor een klein bugetje hun hobby kunnen uitvoeren. waarvoor ook hulde.
En zij (ex rijders) die er mogelijkerwijs betrokken zijn bij de rijders die nu intensief bezig zijn .
Zo ook aanhang ,monteurs, sponsoren en ouders die hun kroos ondersteunen in het uitvoeren van de hobby.

Indien ik het fout heb gemaakt om niet alle 200 ZOGENAAMDE rijders niet uit te nodigen dan is dat jammer.
En als ik een aantal echte racers heb vergeten mail me even. bij 50 stop ik want er zijn al 49 aanmeldingen.

En als er nog mensen zijn die denken het beter te weten dan dat we allemaal proberen om het gezellig te maken
kom maar op ! hierbij de tools voor een MEETING !

Ik wil wel een grote tent regelen cq sponseren voor catering, dj en vreten tijdens Spettacolo Sportivo het op het circuit.

De zet is aan u heren

Michel vd Grinten
Guru
Guru

ma feb 22, 2010 21:29

Bij deze reactie !

Het hele verhaal van meeting SI en nogmaals een Si meeting heeft er niks mee te maken, Het is een etentje wat geregeld is onder de vleugels van een aantal rijders waaronder ik en een verdwaalde sponsor.
Het is voor de rijders en of rijders die een aantal racejes hebben gereden het afgelopen jaar. en of zij die maar voor een klein bugetje hun hobby kunnen uitvoeren. waarvoor ook hulde.
En zij (ex rijders) die er mogelijkerwijs betrokken zijn bij de rijders die nu intensief bezig zijn .
Zo ook aanhang ,monteurs, sponsoren en ouders die hun kroos ondersteunen in het uitvoeren van de hobby.

Indien ik het fout heb gemaakt om niet alle 200 ZOGENAAMDE rijders niet uit te nodigen dan is dat jammer.
En als ik een aantal echte racers heb vergeten mail me even. bij 50 stop ik want er zijn al 49 aanmeldingen.

En als er nog mensen zijn die denken het beter te weten dan dat we allemaal proberen om het gezellig te maken

Ik wil wel een grote tent regelen cq sponseren voor catering, dj en vreten tijdens Spettacolo Sportivo het op het circuit.

De zet is aan u heren
:lol: duidelijk!

toyo 888
Full Member
Full Member

ma feb 22, 2010 21:33

Bij deze reactie !

De zet is aan u heren
:lol: duidelijk!
check your mail

FO
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

ma feb 22, 2010 22:36

Inderdaad duidelijk. Was al bang dat er iets mis was met mijn mail.

wijn+kit
Full Member
Full Member

di feb 23, 2010 17:01

duidelijk !!!
alfetta-turbo racer
gtv-turbodelta racer in opbouw

toyo 888
Full Member
Full Member

zo feb 28, 2010 02:58

Pizza, bier en pasta !
En een verborgen camera

Nieuwe 75 cup. 0 aanwezig gaan ze ook met blauwe nummer platen rijden ?
75 TS v61.6cc1.8cc2.0ltr en turbo diehard cup. rijders veel , word veel verwacht van Lars vergeet niet Marc maar is nog niet klaar,
105 bianca cup. veel , misschien weer dezelfde kampioen.
Bertone cup. stuk of 5 a 6 er word veel van Chris verwacht , maar ik denk die zilver grijze.
155 cup. pas maar op een stuk of 4 altijd meer als opkomst 75 taxi cup.
33 cup. rookie die onder de 2.10 duikt.
156 cup. Sandor is misschien vanacht wel pappie geworden.
Turbo cup. ook aanwezig ja die met de taartschep, knallende turbo s schijnt op gelost te zijn
Artic cup. is bezig in Canada.
Ventieldopjes cup. niemand aanwezig.
ladies cup. ja ja ! the lady in black, of is haar auto Pink ? hoor ook goede dingen over de gele.
Toyo cup , daar waren er veel van. was 2 jaar geleden wel anders.
Bolle buiken cup. kon wel is naar Jan gaan.
Stijve spieren en nekken cup. word uitgevochten door Lenz en Petje 75
Belgacup. dat word nog strijden daar in belgie ze gaan op frituurvet rijden en oordopje voor het geluid
Totall loss cup. gaat waarschijnlijk naar de Fiat . geluiden zijn goed van 2 1 maken. die 75 rijdt weer word oppassen.
Biercup. is denk ik dit jaar weggelegd voor Barend.
Rookie cup. hier en daar een paar bleke gezichtje gezien.

foto s s schijnen te volgen.

Of je nu met een 75 rijdt of een opgefokte taartschep of een Juultje of een voorwiel aandrijvertje
het gaat erom dat we met zijn alle fun in op om de baan hebben. en lekker met ons italjaantje kunnen racen.

Ps
Als ik hier of daar nog een cupje ben vergetenen of tegen een zeer been heb geschopt l? sorry dan volgende keer beter.
Laatst gewijzigd door toyo 888 op zo feb 28, 2010 03:40, 5 keer totaal gewijzigd.

toyo 888
Full Member
Full Member

zo feb 28, 2010 03:07

Nick dank je sponsor namens ons alle;

Slinger
Advanced Member
Advanced Member

zo feb 28, 2010 04:37

Nick dank je sponsor namens ons alle;
Gaat goedkomen, maar nu lettend op het tijdstip niet meer :needcoffee:
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

Terug naar “Racen - Algemeen”