Laten we de organisatie eens de kans geven te reageren...
Bij deze reactie !
Het hele verhaal van meeting SI en nogmaals een Si meeting heeft er niks mee te maken, Het is een etentje wat geregeld is onder de vleugels van een aantal rijders waaronder ik en een verdwaalde sponsor.
Het is voor de rijders en of rijders die een aantal racejes hebben gereden het afgelopen jaar. en of zij die maar voor een klein bugetje hun hobby kunnen uitvoeren. waarvoor ook hulde.
En zij (ex rijders) die er mogelijkerwijs betrokken zijn bij de rijders die nu intensief bezig zijn .
Zo ook aanhang ,monteurs, sponsoren en ouders die hun kroos ondersteunen in het uitvoeren van de hobby.
Indien ik het fout heb gemaakt om niet alle 200 ZOGENAAMDE rijders niet uit te nodigen dan is dat jammer.
En als ik een aantal echte racers heb vergeten mail me even. bij 50 stop ik want er zijn al 49 aanmeldingen.
En als er nog mensen zijn die denken het beter te weten dan dat we allemaal proberen om het gezellig te maken
kom maar op ! hierbij de tools voor een MEETING !
Ik wil wel een grote tent regelen cq sponseren voor catering, dj en vreten tijdens Spettacolo Sportivo het op het circuit.
De zet is aan u heren