Dennis
Overigens ben ik ook begonnen met een schitterende Brievenbus met racen en als het mocht was ik er zeker bij om je alle hoeken van de baan te laten zien en de Volvo's en Mazda's erbij

Bravo?twinsparkblok in een bert mag al niet voor historisch. Alleen Bravo wel in subklasse
Klasse in BelgieBravo?twinsparkblok in een bert mag al niet voor historisch. Alleen Bravo wel in subklasse
Je weet wat exclusiviteit kost?
Misschien kunnen we de SI onder een andere organisator voortzetten waar we wél exclusieve baantijd hebben.
wil je jouw auto niet uitlenen aan een snelle rijder, kijken oftie dan nog snel is
Ja hoor, als die belooft hem heel terug te brengen, geen probleem.wil je jouw auto niet uitlenen aan een snelle rijder, kijken oftie dan nog snel is
Grenadine ? van Bor ? Rood, geel, of groen ??wil je jouw auto niet uitlenen aan een snelle rijder, kijken oftie dan nog snel is(pakt vast een schaaltje beukenootjes en een glaasje prik)
Gelukkig bestaat dit al en heet de Alfa Romeo Challenge.Je weet wat exclusiviteit kost?
Misschien kunnen we de SI onder een andere organisator voortzetten waar we wél exclusieve baantijd hebben.
Denk niet dat je gelukkig wordt van de tarieven.
Uit ervaring weet ik wat het kost om een circuit af te huren....
Op deze manier ( met meerdere klassen) blijft het nog een beetje betaalbaar om een potje te stoeien op het circuit
Gelukkig bestaat dit al en heet de Alfa Romeo Challenge.
De heren van het bestuur doen ieder jaar weer n super job om weer n afwisselend seizoen te organiseren op de banen waar je wil rijden, tegen zeer gunstig inschrijfgeld.
Kosten per racedag zijn onderhand vergelijkbaar met de SI (wordt alsmaar duurder), maar dan race je op topcircuits ipv altijd maar ZV met fijne tijden en exclusief met Alfa's op de baan. Geen gebeuk dus.
En de startvelden zijn enorm dus altijd wat te stoeien.
Problem solved lijkt mij?