Zo ik ben terug van het SS en ik ben redelijk naar de kl*te. Ik heb lekker kunnen rijden, maar ben bang dat de 33 motor nu echt aan het overlijden is.Hij begon met de rondes steeds meer te roken (heb ik van horen zeggen. De plaatselijke mistbanken die ik bezorgde in de eerste twee rondes van de race was waarschijnlijk olie dat de cilinders in kroop (want dat wagentje ging voor mijn gevoel bijna op twee wielen door de bochten daar

Heerlijke wegligging heeft die gekregen naar een aantal veranderingen aan de wielophanging)
Ik heb Geert een hele poos achter mij kunnen houden, maar naarmate de rondes verstreken miste ik steeds meer power waardoor afhouden steeds minder zin ging krijgen. 3 rondes voor het eind stond mijn watertemperatuur op 110 graden

en het rode lampje erboven ging steeds veller branden, maar gelukkig droeg ik een zonnebril
Uiteindelijk 5de algemeen geworden en 4de in de SI klasse. Nu maar eens sparen om een dikkere motor te bouwen (ja ja hij is nog steeds standaard) en dan kijken of ik de 75's van geert en of cannuce kan hebben.
btw bedankt voor het sportieve Rijgedrag