Nu kunnen de experts mooi de verschillen tussen onze TSjes zoeken

Pieter: met andere woorden jij schakelt voor Gerlach ook naar 4?? Kan ik met dat ding van mij wel vergeten, dan zit er geen leven meer in. Ik ga 80% van een rondje Zandvoort rond in de derde versnelling@Turbomarc: ik zie dat jij voor de Gerlach al terugschakelt naar 3. Waarom doe je dat?
Mijn lijn door de Audi S is trouwens ook niet echt topMaar wat rolt mijn auto daar, dat ding moet wat lager
Jup, op naar 4. Maar goed, als jij vermogen mist en je rijd 2:10, dan is er voor mij nog een hoop werk te verzettenPieter: met andere woorden jij schakelt voor Gerlach ook naar 4?? Kan ik met dat ding van mij wel vergeten, dan zit er geen leven meer in. Ik ga 80% van een rondje Zandvoort rond in de derde versnelling@Turbomarc: ik zie dat jij voor de Gerlach al terugschakelt naar 3. Waarom doe je dat?
Mijn lijn door de Audi S is trouwens ook niet echt topMaar wat rolt mijn auto daar, dat ding moet wat lager
2 zal je bedoelen?Richard,
Die bak van jou valt echt dood in de hugenholzKan je niet beter terug naar 3 dan
Naar 2 bedoel je inderdaadRichard,
Die bak van jou valt echt dood in de hugenholzKan je niet beter terug naar 3 dan
Ik ben een aimabel persoon, de deur staat altijd open voor m'n mede alfisten....Gave beelden Richard! , maarre DJ hield je open huis of zo omdat je de "deur"overal wijd open zet
Terug naar 2 schiet niet op daar. Ook al eens geprobeerd, zou niet nodig moeten zijn. Je tor laat het gewoon afweten.Naar 2 bedoel je inderdaadRichard,
. Ga het tijdens SS proberen, maakt dan wel veel toeren en je verliest weer tijd met schakelen.
Morgen gaat dat ding van mij op de rollenbank, zullen we kijken of er paardjes missen