Zelf ff watertje tanken is daarintegen weer een prima idee.

41 mooi startveld.. Kan je de lijst niet delen ben erg nieuwsgierig..Kreeg net de startlijst van de ARC door en van de 41 zijn er 8 Nederlanders bij!
Dat zal een stuk fijner rijden hahaJe hebt op het circuit zonder twijfel méér aan een werkende standaardmotor, dan aan een niet-werkende racetor. Lekker BimmerKlootvo-vrij meegummen man !

Een half uurtje in mijn giulia in de rij naar Zandvoort staan was voor mij wel genoeg.
 Een half uurtje in mijn giulia in de rij naar Zandvoort staan was voor mij wel genoeg.  

Ik regel het wel met je, Bud ! ) in het arsenaal een Coronelletje gedaan: slicks vóór, inters achter. Alles in de hardnekkige strijd tegen onderstuur: zowel de voorkant verbeteren, als de achterzijde verminderbeteren, alles is toegestaan. Twaalfde trainingstijd, achtste geëindigd (dank u, heren uitvallers, voor het oppoetsen van mijn imago voor mijn thuisfront, die door mij uiteraard selectief werd geïnformeerd) in de eerste race, niet al te veel verkeer om me heen , totdat een Bertone in mijn spiegels steeds groter werd.. Robin Steutel geloof ik, in zijn rechtsgestuurde Bert. Die had toch best serieus vermogen, dito wegligging, en sturen kan 'ie zeer zeker. Tja.. in de 156.. Serieus vermogen ? CHECK. Dito wegligging ?
  Ik regel het wel met je, Bud ! ) in het arsenaal een Coronelletje gedaan: slicks vóór, inters achter. Alles in de hardnekkige strijd tegen onderstuur: zowel de voorkant verbeteren, als de achterzijde verminderbeteren, alles is toegestaan. Twaalfde trainingstijd, achtste geëindigd (dank u, heren uitvallers, voor het oppoetsen van mijn imago voor mijn thuisfront, die door mij uiteraard selectief werd geïnformeerd) in de eerste race, niet al te veel verkeer om me heen , totdat een Bertone in mijn spiegels steeds groter werd.. Robin Steutel geloof ik, in zijn rechtsgestuurde Bert. Die had toch best serieus vermogen, dito wegligging, en sturen kan 'ie zeer zeker. Tja.. in de 156.. Serieus vermogen ? CHECK. Dito wegligging ?   
   De eerste helft van de race soort-van, maar de bandjes veel teveel mishandeld (lees je mee, Buddy ??
  De eerste helft van de race soort-van, maar de bandjes veel teveel mishandeld (lees je mee, Buddy ??   ) dus, niet echt.  Stuurmanskunsten van yours truly ?
 ) dus, niet echt.  Stuurmanskunsten van yours truly ?   In de láátste ronde, in nota bene de láátste bocht (Bos uit dus,  de enige échte naam van die bocht, daarmee basta) prikte hij de Bert binnendoor. Ik stuurde vlak daarvoor pro-forma nog in, maar geen respons van de race-neus dus een wagenbreed gat. G-sus.. Maar geen nood ! Er zitten nog een x-aantal meters tussen Bos-uit en de finishvlag, dan staan de stuurtjes recht en kan het rechterpedaal gevloerd. De 254 PK's en 300 newtonmetertjes konden los en voor de vlag toch de Bert weer achter me, hoewel het weinig scheelde !
  In de láátste ronde, in nota bene de láátste bocht (Bos uit dus,  de enige échte naam van die bocht, daarmee basta) prikte hij de Bert binnendoor. Ik stuurde vlak daarvoor pro-forma nog in, maar geen respons van de race-neus dus een wagenbreed gat. G-sus.. Maar geen nood ! Er zitten nog een x-aantal meters tussen Bos-uit en de finishvlag, dan staan de stuurtjes recht en kan het rechterpedaal gevloerd. De 254 PK's en 300 newtonmetertjes konden los en voor de vlag toch de Bert weer achter me, hoewel het weinig scheelde !  Nu had ik géén T-car bij me, maar wél een T-driver ! Old-skool Perenkist-racer Race-Cees Gerritsen voor de zondagochend-race voor de FWD-drive-leeuwen gegooid.. (er moest worden geblazen bij de startopstelling !! Cees blies 0,00 , ik vroeg me af of ik dat ook had gedaan..) De slicks vóór, op de achterkant gezet, (de slijtindicatoren had ik er allemaal mooi egaal netjes van af gereden. Ben je er nog Bud ?) en de andere twee van de set vóór. Cees kon vervolgens genieten van volop overstuur in een FWD ! (zie je hoe ik rekening hou met m'n race-maatjes..) Kennelijk is het rubber uitgegript als de slijtputjes weg zijn.. Cees geloof ik als elfde geklasseerd. Jammer van code rood, 6 minuten van de race af, toch 20%.. Apart je eigen auto vanaf de baan te zien gassen ! En, wat blijkt, de 156 is warempel één van de stilste auto's op de baan ! Voor mijn gevoel zat ik altijd aan de geluids-grens, maar de beleving in-, en buiten de auto verschilt dus enorm.
  Nu had ik géén T-car bij me, maar wél een T-driver ! Old-skool Perenkist-racer Race-Cees Gerritsen voor de zondagochend-race voor de FWD-drive-leeuwen gegooid.. (er moest worden geblazen bij de startopstelling !! Cees blies 0,00 , ik vroeg me af of ik dat ook had gedaan..) De slicks vóór, op de achterkant gezet, (de slijtindicatoren had ik er allemaal mooi egaal netjes van af gereden. Ben je er nog Bud ?) en de andere twee van de set vóór. Cees kon vervolgens genieten van volop overstuur in een FWD ! (zie je hoe ik rekening hou met m'n race-maatjes..) Kennelijk is het rubber uitgegript als de slijtputjes weg zijn.. Cees geloof ik als elfde geklasseerd. Jammer van code rood, 6 minuten van de race af, toch 20%.. Apart je eigen auto vanaf de baan te zien gassen ! En, wat blijkt, de 156 is warempel één van de stilste auto's op de baan ! Voor mijn gevoel zat ik altijd aan de geluids-grens, maar de beleving in-, en buiten de auto verschilt dus enorm.   Cees dacht ik 2.06.9, beslist niet verkeerd voor een "starre-as racer". Kijken of we er een BigBusso-verslaafde bij hebben/bij krijgen !?
 Cees dacht ik 2.06.9, beslist niet verkeerd voor een "starre-as racer". Kijken of we er een BigBusso-verslaafde bij hebben/bij krijgen !?  

Nou ja, jouw auto is een soort van "af", de mijne is eigenlijk "net van de openbare weg geplukt".. Lijkt me een fijne kar om mee te sturen !
  Nou ja, jouw auto is een soort van "af", de mijne is eigenlijk "net van de openbare weg geplukt".. Lijkt me een fijne kar om mee te sturen !