Ik roep het al vanaf dag één/het moet & zal gebeuren (en ja, het liefst/het éérst door mij..

): met een Giulia op Zandvoort anno 2014 een 1.59.999 rijden ! En yep, Hans is een flink stuk dichterbij die grens dan ik.. Snik.. (wat mij betreft kan/mag je zo wél redeneren Tim ! De theoretisch snelste ronde/snelste sectortijden opgeteld wordt immers door dezelfde rijder op hetzelfde moment/evenement gereden dus het kán ! ) Ik hoop ook echt van zéér ganser harte dat Hans' pechduivel voor de rest van dit seizoen (en die daarna) afwezig blijft ! Hoewel we best lekker aan elkaar gewaagd zijn (okee, waren..

) hebben we véél te weinig onderlinge strijd gehad. Ik zou er gráág terecht van uitgaan dat mijn overdosis talent <grijns> meer dan voldoende compensatie is voor standaard Bilsteins en "slechts" 180 PK in het vooronder, maarrehh..
kijkt of het nummer van Formula GT in z'n mobiel staat en checkt de creditstand.. (debetstand ??)
Maar, echt top gereden door Hans, zijn Juul/motor is natuurlijk nogal van de brute (Hulk-groen als nieuwe kleur Hans ?) maar je moet het, zoals al eerder gezegd, vervolgens wél ff doen, en sturen kan 'ie wel ! Kennelijk doen de Michelins het erg goed, want ik geloof dan Hans met dit rubber tov zijn 2,03-nogwat (toch ?)op het Spettacolo al iets van anderhalve seconde heeft gevonden ! Dacht dat hij toen ook op de Kumho 700 reed, en dan is "alle waar naar zijn (haar? ) geld" alweer bewezen.
Blijft dat ik inderdaad ff minder slaap Pieter, maar toch vind ik het enorm gaaf. Ik zie ook wel uit naar het moment dat onze ReesCees zijn Juul wat opleukt, dwz ik weet niet óf ie het doet, maar hoop het wel (voorwiel geometrie & slicks bijvoorbeeld, peekaa's heeft ie volgens mij voldoende !), Walter heeft het PK-lek inmiddels boven dus die gaat de eerstvolgende keer ongetwijfeld weer als vanouds, en ik hoop dat Armando ook snel de ontbrekende secondes vind, die heus wel in hem en z'n schitterende nieuwe Juul te vinden zijn. En als Peter Scheefhals dan nog weer eens een keertje meerijdt zou het strijd-feest een soort van compleet zijn ! Dan kunnen we er een lekkere 105 pot van maken ! Ik wil gráág wat meer zweten in de auto, gebeurt tot dusver te weinig, want tegen de 155's/147's van H&S en het geblazen geweld van Wijnand/Michel/Marc ben ik (nog...<grijns>) niet opgewassen..