marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

RE: Youngtimer race vandaag

zo mei 04, 2014 22:49

Leuk om terug te zien, jammer, maar mijn banden hielden het niet vol...
Wel een mooie strijd, dank daarvoor!
Alfa romeo: The art of the machine!

GTIm
Full Member
Full Member

ma mei 05, 2014 10:55

We hadden Hans zijn beste sectie tijden naast elkaar gelegd en dan komt ie in een lage 2:01 !! Zo mag wel niet redeneren maar is toch leuk om dat zo in de race te volgen tussen Louis en Hans. Maar Louis, je Pa geeft je dus nog klop :P
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Youngtimer race vandaag

ma mei 05, 2014 12:18

We hadden Hans zijn beste sectie tijden naast elkaar gelegd en dan komt ie in een lage 2:01 !! Zo mag wel niet redeneren maar is toch leuk om dat zo in de race te volgen tussen Louis en Hans. Maar Louis, je Pa geeft je dus nog klop :P
Emile doet een week lang geen oog dicht... ;-)
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

ma mei 05, 2014 13:13

Ik roep het al vanaf dag één/het moet & zal gebeuren (en ja, het liefst/het éérst door mij.. :lol: ): met een Giulia op Zandvoort anno 2014 een 1.59.999 rijden ! En yep, Hans is een flink stuk dichterbij die grens dan ik.. Snik.. (wat mij betreft kan/mag je zo wél redeneren Tim ! De theoretisch snelste ronde/snelste sectortijden opgeteld wordt immers door dezelfde rijder op hetzelfde moment/evenement gereden dus het kán ! ) Ik hoop ook echt van zéér ganser harte dat Hans' pechduivel voor de rest van dit seizoen (en die daarna) afwezig blijft ! Hoewel we best lekker aan elkaar gewaagd zijn (okee, waren.. :roll: ) hebben we véél te weinig onderlinge strijd gehad. Ik zou er gráág terecht van uitgaan dat mijn overdosis talent <grijns> meer dan voldoende compensatie is voor standaard Bilsteins en "slechts" 180 PK in het vooronder, maarrehh.. kijkt of het nummer van Formula GT in z'n mobiel staat en checkt de creditstand.. (debetstand ??)

Maar, echt top gereden door Hans, zijn Juul/motor is natuurlijk nogal van de brute (Hulk-groen als nieuwe kleur Hans ?) maar je moet het, zoals al eerder gezegd, vervolgens wél ff doen, en sturen kan 'ie wel ! Kennelijk doen de Michelins het erg goed, want ik geloof dan Hans met dit rubber tov zijn 2,03-nogwat (toch ?)op het Spettacolo al iets van anderhalve seconde heeft gevonden ! Dacht dat hij toen ook op de Kumho 700 reed, en dan is "alle waar naar zijn (haar? ) geld" alweer bewezen.

Blijft dat ik inderdaad ff minder slaap Pieter, maar toch vind ik het enorm gaaf. Ik zie ook wel uit naar het moment dat onze ReesCees zijn Juul wat opleukt, dwz ik weet niet óf ie het doet, maar hoop het wel (voorwiel geometrie & slicks bijvoorbeeld, peekaa's heeft ie volgens mij voldoende !), Walter heeft het PK-lek inmiddels boven dus die gaat de eerstvolgende keer ongetwijfeld weer als vanouds, en ik hoop dat Armando ook snel de ontbrekende secondes vind, die heus wel in hem en z'n schitterende nieuwe Juul te vinden zijn. En als Peter Scheefhals dan nog weer eens een keertje meerijdt zou het strijd-feest een soort van compleet zijn ! Dan kunnen we er een lekkere 105 pot van maken ! Ik wil gráág wat meer zweten in de auto, gebeurt tot dusver te weinig, want tegen de 155's/147's van H&S en het geblazen geweld van Wijnand/Michel/Marc ben ik (nog...<grijns>) niet opgewassen..
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>

http://www.alterokunststoffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

GTIm
Full Member
Full Member

ma mei 05, 2014 16:02

Je weet niet of het halen van 1 sector tijd ten koste gaat van de volgende, de wel bekende schaats vooruit om net effe sneller te zijn, maar wat zou het .... weet ook niet waar de lijnen liggen :roll:
Peter haalde wel een 2:07... maar de banden waren nog van SS vorig jaar! Weet even niet wat zijn snelste tijd is. Ikzelf kwam met de Bertone dit weekend niet verder dan een 2:08 op 888's. Kan zeker beter, ik weet waar ik het voornamelijk laat liggen en moet daar aan gaan werken.
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

di mei 06, 2014 20:49

Nou, ik vind het maar wat prachtig. Schitterend gereden van die ouwe baard.
Welke hans is dat? Supertje ligt erg lekker en erg strak.

Kriebel....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

di mei 06, 2014 23:33

Da's Hans de Graaf, redelijke streekgenoot van je (Hilversum, dacht ik). Yep, die Juul wil wel, jammer dat Hans zo nu & dan voortijdig de race-strijd moet staken, maar dat zijn misschien nog kinderziekte's ?!

Enne: kriebel ? Ook eens geracet in zo'n ding ? Dan zou ik nog maar gauw een paar keer gaan rijden, voordat de peut op is & het op batterijke's moet.. 8) Ik heb nog een koets met kooi staan, een TS (standaard) blokkie "105-style", eigenlijk niet de bedoeling dat weg te doen maar als ik zie in welk tempo de maanden voorbij vliegen, tja..

Hopelijk dit weekend ook naar Uteg City m'n as ophalen, bij m'n good-old racemaatje Marco, die weet ook héul goed hoe leuk het sturen is in zo'n Juul en die moet ik ook maar eens met een wat dwingender advies weer in zo'n ding zien te gaan lullen..

Oh ja, als iedereen z'n Juul dan ff wit wil verven aub, neusje mag je naar eigen inzicht inkleuren ! Opdat de goede oude tijden maar mogen herleven !!! "Let the Good Times Roll " ! (The Cars, hoe toepasselijk..)

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

wo mei 07, 2014 06:38

Euh,

15 jaar autosport, squadra gereden, al 30 jaar een van de beste vrienden van Marco ook...
En ik heb een supertje staan, met HEUL VEUL goodies,
Dat komt heus weer. Maarre, tijd....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Louis himself
Member
Member

wo mei 07, 2014 12:35

http://www.youtube.nl/hutzezon" onclick="window.open(this.href);return false;

GTA287PK
Guru Duplice
Guru Duplice

wo mei 07, 2014 14:46

Lekker gestuurd Louis ! En erg gaaf te zien hoe die Dodge's/Falcon's/Galaxie's (of hoe heten ze) er vandoor kogelen als het stuur recht staat, en hoe je in een lekker lichte, goed liggende auto met zevenmijlslaarzen de gaten dicht rijdt als de rechte stukken ophouden. Ook al loopt die witte op het eind wat uit & gaat die groene stuk.

Niels
Guru
Guru

wo mei 07, 2014 20:26

Mooie beelden weer!
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson

Melvivio
Full Member
Full Member

wo mei 07, 2014 22:51

Wat een chaotische race! YTCC, Altijd lache en mooi om te zien!
Zeker nu in het begin van het seizoen nu het startveld nog lekker groot is!
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~

Terug naar “Racen - Algemeen”