

Wijsneus, je weet wat ik bedoel...Naar beneden? Dat zou juist mooi zijn![]()
Ik kom op minimaal 6 TS-en voor volgend seizoen, begint leuk te wordenHelemaal prima, zo'n enthousiaste debutant !! En volkomen terecht, overigens.. En stel je voor dat er na je eerste race niets meer te verbeteren viel.. "tring, tring.." "Met Robert Slop, goedemiddag" . "Hi, hello, this is Christian Horner speaking. Hey, listen... "
Maar de volgende keer inderdaad je gordels goed vastsnukken, stukkie veiliger, scheelt je als het eens fout gaat een stel blauwe plekken/gebroken botje en rijdt (vind ik) ook veel prettiger. Nou, goed voorbeeld doet goed volgen ? Kom maar op, 75 TwinSparkers !!!! ALs er één enthousiaste nieuwe TS'er over die dam is ?!
Ik had jou al niet meer meegerekend, net als Geert Ploeger. Ik merkte idd geen verschil tussen wel/niet Squadra chip. De meeste winst haal je toch gewoon door meters op de baan te maken: heb dit seizoen te weinig en onregelmatig gereden en dat merk je toch.Mijn TS is officeel met Pensioen. Volgend jaar vlammen met de Turbo
Zal hem nog wel oplappen, gele konis eronder, kan af en toe een gastrijder meedoen![]()
De regels kunnen iig veel simpeler. Standaard motor met LMM en toyo R888 eronder. De rest maakt niet zoveel uit als we naar de rondetijden kijken.
Kort of lange bak maakt ook geen drol uit heb ik zelf ondervonden. Wellicht dat het type band ook niet eens zoveel uitmaakt
Mijn debuut in de SI
Schrijven is niet mijn ding maar vond het toch wel leuk na deze ervaring wat te schrijven. 2 jaar geleden een kale body bij Richard Alfa Nord opgehaald, en hier en daar de 2e hands onderdelen bij elkaar gesprokkeld te hebben was het afgelopen weekend dan eindelijk zo ver, ik had tijdens ssar al een paar rondjes getest maar dat was met nog wat mankementen waardoor ik niet echt kon testen. Maar had voor me zelf voorgenomen hoe dan ook de laatste race mee te rijden. En ja dan begin je met een spek gladde baan, ronde tijden die nergens op slaan maar had het wel naar mijn zin niet eens z’n slechte tijd ten opzichte van de rest 11e. Toen de tijd training, baan begon op te drogen en ging het scheivlak in dat ging goed tot dat mijn achterkant uitbrak en op het natte kwam toen was ik hem ineens kwijt en stond achteruit geparkeerd in de grindbak toch iets te hard er in gegaan maar gelukkig geen schade alleen straf gewicht van een paar kilo grind. Voor dat ik weer op de baan was en mijn banden schoon waren was de training voorbij . Was er in tussen al wel achter gekomen dat de keuzen voor Ferderal banden niet z’n goede keus was geweest. Maar vol goede moet beginnen we gewoon aan de eerste race, Ik ben goed weg en kies de rechter kant waar niet heel veel ruimte is maar dacht dat moet kunnen helaas kwam het witte supertje naar rechts en werd het wel heel krap naast de vangrail. maar gewoon de achtervolging in gezet en een inhaal race begonnen wat overigens erg leuk is om te doen, na een aantal ingehaald te hebben zat ik achter Pieter maar die kon ik niet bij benen want mijn Ferderals die deden niet wat ik wou. Op een gegeven moment bij het aan remmen van de tarzan kwam de zwarte 75 van de racende vrienden mij voorbij zetten en kon helaas mijn plek niet meer terug veroveren. Maar ik mocht toch niet ontevreden zijn na mijn 1e race. Race 2, weer stond ik achter Pieter op gesteld Bas had net daar voor nog tegen mij gezegd ga nou vol door het midden dus zo gezegd zo gedaan, ik had een goede start en schoof heel wat auto’s voorbij en bij het ingaan van de tarzan zat ik achter de snellere heren, kon even in de buurt blijven maar uit eindelijk liepen ze van me weg na een rondje 7 of 8 remde Pieter mij uit bij de tarzan en weer was ik in gevecht met mijn banden die gewoon niet de grip gaven die ik graag had gehad, ik werd te gretig aan het einde van het scheivlak het ging dan ook mis en spinde 2 keer, hier door kwamen er mij er 2 voorbij en moest weer op jacht ik kon dan ook de rode bertone terug pakken maar de racende vrienden waren al te ver weg. Des ondanks heb ik een top adrenaline kick gehad en kan niet wachten tot de volgen de race, heb genoeg fouten en dus verbeter punten gezien van mij zelf maar ook nog van de auto. Maar Kan niet anders zeggen tegen de twijfelaars pak een standaard 75 ts met 2,5 ton op de teller en heb Fun. En welkom in de Ts klasse breng er weer leven in ik zal er zeker weer bij zijn in 2014.
onderstaande filmpjes zijn wat in gekort.
https://www.youtube.com/watch?v=nGWpnntACNc
https://www.youtube.com/watch?v=EEa-sqsHBG0
Jammer, dat je de fotofinish er ook afgeknipt hebtMijn debuut in de SI
Schrijven is niet mijn ding maar vond het toch wel leuk na deze ervaring wat te schrijven. 2 jaar geleden een kale body bij Richard Alfa Nord opgehaald, en hier en daar de 2e hands onderdelen bij elkaar gesprokkeld te hebben was het afgelopen weekend dan eindelijk zo ver, ik had tijdens ssar al een paar rondjes getest maar dat was met nog wat mankementen waardoor ik niet echt kon testen. Maar had voor me zelf voorgenomen hoe dan ook de laatste race mee te rijden. En ja dan begin je met een spek gladde baan, ronde tijden die nergens op slaan maar had het wel naar mijn zin niet eens z’n slechte tijd ten opzichte van de rest 11e. Toen de tijd training, baan begon op te drogen en ging het scheivlak in dat ging goed tot dat mijn achterkant uitbrak en op het natte kwam toen was ik hem ineens kwijt en stond achteruit geparkeerd in de grindbak toch iets te hard er in gegaan maar gelukkig geen schade alleen straf gewicht van een paar kilo grind. Voor dat ik weer op de baan was en mijn banden schoon waren was de training voorbij . Was er in tussen al wel achter gekomen dat de keuzen voor Ferderal banden niet z’n goede keus was geweest. Maar vol goede moet beginnen we gewoon aan de eerste race, Ik ben goed weg en kies de rechter kant waar niet heel veel ruimte is maar dacht dat moet kunnen helaas kwam het witte supertje naar rechts en werd het wel heel krap naast de vangrail. maar gewoon de achtervolging in gezet en een inhaal race begonnen wat overigens erg leuk is om te doen, na een aantal ingehaald te hebben zat ik achter Pieter maar die kon ik niet bij benen want mijn Ferderals die deden niet wat ik wou. Op een gegeven moment bij het aan remmen van de tarzan kwam de zwarte 75 van de racende vrienden mij voorbij zetten en kon helaas mijn plek niet meer terug veroveren. Maar ik mocht toch niet ontevreden zijn na mijn 1e race. Race 2, weer stond ik achter Pieter op gesteld Bas had net daar voor nog tegen mij gezegd ga nou vol door het midden dus zo gezegd zo gedaan, ik had een goede start en schoof heel wat auto’s voorbij en bij het ingaan van de tarzan zat ik achter de snellere heren, kon even in de buurt blijven maar uit eindelijk liepen ze van me weg na een rondje 7 of 8 remde Pieter mij uit bij de tarzan en weer was ik in gevecht met mijn banden die gewoon niet de grip gaven die ik graag had gehad, ik werd te gretig aan het einde van het scheivlak het ging dan ook mis en spinde 2 keer, hier door kwamen er mij er 2 voorbij en moest weer op jacht ik kon dan ook de rode bertone terug pakken maar de racende vrienden waren al te ver weg. Des ondanks heb ik een top adrenaline kick gehad en kan niet wachten tot de volgen de race, heb genoeg fouten en dus verbeter punten gezien van mij zelf maar ook nog van de auto. Maar Kan niet anders zeggen tegen de twijfelaars pak een standaard 75 ts met 2,5 ton op de teller en heb Fun. En welkom in de Ts klasse breng er weer leven in ik zal er zeker weer bij zijn in 2014.
onderstaande filmpjes zijn wat in gekort.
https://www.youtube.com/watch?v=nGWpnntACNc
https://www.youtube.com/watch?v=EEa-sqsHBG0