Pagina 1 van 1

turbo (boxer)

Geplaatst: do apr 30, 2009 00:03
door HCnijmegen89
wat voor turbo en spruistuk zou ik kunne gebruiken om op een boxer te bouwen? iemand er ervaring in?

RE: turbo (boxer)

Geplaatst: vr mei 01, 2009 22:10
door MiaGiulia
Steek je licht eens op via het 145/146 forum, http://www.ar145c.nl/ Daar zijn naar mijn weten wel wat liefhebbers die je verder kunnen helpen.

RE: turbo (boxer)

Geplaatst: zo mei 17, 2009 22:35
door pepijn
gewoon een Subaru 555 blok kopen, beetje aanpassingen links en rechts, andere spruitstukken, uitlaat, v-bak ring, motersteunen etc etc. denk dat dat de beste oplossing is. Sub blok is per slot van rekeking een alfa boxer dus................Past zelfs in een lelijke eend

RE: turbo (boxer)

Geplaatst: zo mei 17, 2009 23:15
door giuliettaevo
Subaru boxer is toch wel wezenlijk anders als een 33 boxer :? ... heb een tijdje tegen zo'n blok aanzitten kijken in onze schuur en dat is echt niet even om te hangen. :(

Bovendien kost een Subaru motortje compleet meer als een 146... :(

RE: turbo (boxer)

Geplaatst: ma mei 18, 2009 09:33
door Michiel145
Ik zeg oude Cooper compressor pakken :)

RE: turbo (boxer)

Geplaatst: wo mei 20, 2009 05:43
door Dottore M
dé·jà vu [deezjaavuu] het; o -’s de indruk dat men iets al eerder heeft meegemaakt

Re: RE: turbo (boxer)

Geplaatst: wo mei 20, 2009 11:03
door Zaagauto
dé·jà vu [deezjaavuu] het; o -’s de indruk dat men iets al eerder heeft meegemaakt
Ik zeg maar zo... ik zeg maar niks...

Re: turbo (boxer)

Geplaatst: do mei 21, 2009 14:07
door MDP
wat voor turbo en spruistuk zou ik kunne gebruiken om op een boxer te bouwen? iemand er ervaring in?
Check je PB maar. ;)

RE: turbo (boxer)

Geplaatst: vr jul 24, 2009 12:39
door Michiel145

RE: turbo (boxer)

Geplaatst: vr jul 24, 2009 18:45
door AlfaTony

RE: turbo (boxer)

Geplaatst: zo okt 18, 2009 17:50
door pieter van baalen
33 boxertje 8v? ga je ruzie krijgen met lagerwerk!

maar 1700 onderblok met 1400 krukas maakt een 1600 met compressie verhouding van 1: 8.5 flensplaten laten maken en orgineel MY99 uitlaatspruitstuk van een impreza pakken tussen stuk eruithalen ivm met de breete en schutboard een stukje aanpassen voor de turbo. injectoren en computer ff uitrekenen met wat je wilt stalen koppakking en zwaardere drijfstanglagers leverde biesheuvel in de tijd....

succes :wink: