available soon...

Het ziet er idd indrukwekkend uit, wat je niet kan zien op de avatar is dat de klauwen wel nog niet vast zittenIk had het al aan je avatar gezien, mooi! Ik wacht in spanning het verslag af..
Hmmm interessant, welke diameter en afkomstig van welk type, bwj ducato? Is waarschijnlijk ook op een 75 te gebruiken.....Verder heb ik ook een grotere remcilinder liggen van een fiat ducato D die er op gaat.
Hoi, de remcilinder komt van een Renault trafic 1.4 D, niet Ducato, ik had me even vergist. De diameter weet ik even niet, maar ik moet um nog reviseren, dus dat komt wel.Hmmm interessant, welke diameter en afkomstig van welk type, bwj ducato? Is waarschijnlijk ook op een 75 te gebruiken.....Verder heb ik ook een grotere remcilinder liggen van een fiat ducato D die er op gaat.
ik heb het reeds klaar, binnenkort plaats ik enkele foto's ervan.mobster,
Ga je dit nog uitvoeren?
De spoorbreedte voor en achter is bijna nooit gelijk, zeker niet bij voorwielaandrijvers met een dwarsgeplaatste motor. Nou is de 33 dat niet, maar let eens op een Lancia Delta nuova, daar zie je het duidelijk. Dat hoeft dus niet tot een zoekerig weggedrag te leiden.
vraagje; je hebt vanvoren je wielen 12 mm naar buiten gebracht door nw naaf te maken maar hoe doe je het dan achter daar zal je ook naar buiten moeten mits je niet wilt dat de auto raar gaat zoeken.....
das onzin, nooit naar een DS gekeken zeker, techniek en weggedrag eeuwen vooruit.hallo
vraagje; je hebt vanvoren je wielen 12 mm naar buiten gebracht door nw naaf te maken maar hoe doe je het dan achter daar zal je ook naar buiten moeten mits je niet wilt dat de auto raar gaat zoeken.....