Misschien kan je met iemand proefrijden die 18'' onder zijn RZ heeft?

Ja Marc,helaas roy,die van mij zijn opnieuw gepolijst en gespoten![]()
maar als je interesse hebt kunnen we misschien twee setjes bestellen, dan krijgen we misschien korting?
twee zagato's, twee setjes velgen
Ik heb er lang over nagedacht, en nu te lang. Maar ben nog steeds huiverig voor de 18" maat.
Volgens mij maakt Steve ook 17". In ieder geval ga ik weer wat anders proberen in 17".
Binnenkort gaan de AZEV's eraf en komen de standaard velger er weer op.
Nog iets, ik woon in Amsterdam. Daar waar de scherpe stoepranden, gaten in de weg en verkeersdrempels zijn uitgevonden. Ik zou niet durven om met velgen van minimaal € 3500 en zo'n dun laagje rubber rond te rijden. Als ik Thai ga halen rij ik met de SZ de Wallen op. Zeg dan maar dag tegen de randjes.
Jouw prijs voor de set was zeer schappelijk. Komend weekend ga ik naar een wagen kijken voor de AZEV's en Maandag ben ik in Assen. Heeeeel misschien bel ik je op voor Zondag. Anders weer een weekend later. Ben zooooooo benieuwd naar de zwarte.
@ Anderen: Jullie feedback wordt gewaardeerd.
Hoop alleen dat Dinky Boy ongelijk heeft.
Maar de tweede van boven, die zwarte.
Die zijn toch behoorlijk racy!
Of ben ik nauw helemaal crazy?
Dunne multi spaak wielen staan eigenlijk altijd wel goed op een Alfa naar mijn mening. In het zwart (of nog iets mooier wellicht: antraciet) staat zeer fraai !...
Maar de tweede van boven, die zwarte.
Die zijn toch behoorlijk racy!
Of ben ik nauw helemaal crazy?
Ja ja.Dunne multi spaak wielen staan eigenlijk altijd wel goed op een Alfa naar mijn mening. In het zwart (of nog iets mooier wellicht: antraciet) staat zeer fraai !
Welke zitten onder de 75 de SZ velgen of de zwarte spaakvelgen.Laat ik nu psies de zelfde onder mijn 75 hebben....
Wat denk je zelf ? Gewoon die originele eronder doen, anders geef je ze maar aan mijOf ben ik nauw helemaal crazy?
Als de Imola klaar is zie ik je vanavond. Was je er gisteren ook?De 164 QV velgen, zeg maar de sz look a like.
Als je na vandaag bij JS komt kun je ze zien.
Ennuh de mooiste velgen onder een SZ zijn de orginelen.
Oh was jij dat?? Wat zaten de bouten vast zeg. Ik kreeg pijn in mijn kiezen van dat scherpe piepende schuurgeluid toen ze loskwamen. Brrrrr. Ik was er met vrouw en kind.Mijn auto staat er 2 weken vanaf donderdagochtend. Ben ik nl zelf op vakantie. Ik was er inderdaad gisteren. Maar toen met de volvo winterbanden moesten er nu maar eens af...
Doen!Ik voel mij nu de richting ingaan van een bredere achteras met de standaard velgen.
Nee, echt de achteras verbreden , juist om spacers te voorkomen.bredere achteras??spoorverbreders?achteraan kan je tot 10,5 duim breed gaan op de sz, dan kan je spoorverbreders van +6cm monteren.
niet echt gezond voor je wiellagers.