Achteras van een 2.0 met sper zien te vinden. Anders idd op de snelweg heel veel toeren.
Zal er toch maar weer even op inhaken nu... het Zaagje heeft er nu weer een 2 liter in zitten... met verder een standaard Zaag 1300 set-up... (hetzelfde als een 1300 Spider).
Veel toeren? Mwah... Het blokje kan redelijk makkelijk 7000 rpm aan en dan loopt ie richting de 210... (beide op de tellers, dus zowel toerenteller als km-teller). 30 km/h per 1000 rpm.
Wordt er geen snelwegkilometervreter van maar mijn hemeltje (!) wat gaat DAT lekker van kiet...
http://www.youtube.com/watch?v=FX6q8r66hNY
Niet helemaal voluit gegaan ivm lastige medeweggebruikers... maar het idee is duidelijk denk ik... en heel eerlijk gezegd denk ik niet heel erg vaak aan de andere kant van de 200 te bivakkeren dus vind ik accelleratie belangrijker dan een hogere top...
En van het probleem van CC snap ik geen donder... het enige dat ik me kan bedenken is dat de toerenteller tijdens de restauratie in de buurt van een magneet gelegen heeft...