O, wat leuk, een pats-topic

en wie weet nog wat nuttige info ook. Ik kreeg de volgende grafiekjes mee van Speedcentre Geldermalsen, waar ik de carbs heb laten fijnafstellen na de 16v-ombouw;
Overview;
totaalcijfers
ingezoomd; van 5000 rpm tot 6300 rpm blijft hij boven de 140 pk
Waar ik nou vooral benieuwd naar ben is hoeveel het nog gaat schelen als ik;
1. de huidige uitlaat (standaard spruitstuk, rechte middenpijp, 8v remus einddemper (eigenlijk te smal dus) vervang door een spaghetti spruitstuk (had ik onder de 8v wel) en een qua diameter beter aansluitende 16v einddemper;
2. een oplossing kan verzinnen voor de luchtaanvoer; ik heb nu 2 platte K&N 'broodtrommels' omdat iets anders stomweg niet past. Het originele luchtfilterhuis niet, hogere K&N's niet, etc. Ik heb geen zin in een Subaru-achtige luchthapper. Binnenste koplampen eruit is geen optie, het is geen racer. Er zitten nu niet eens kelken op want die zouden dichtgeduwd worden door de bovenkant van het luchtfilter.
3. een oplossing bedacht heb voor het steeds leegtrekken van de vlotterkamers bij > 6 seconden vollast (5500+ rpm in 4 of 5 en 't is gebeurd, even gasinhouden en hij is er weer)
Hij moet toch boven de 150 pk te tillen zijn als je dit zo ziet..? Heren tuners en racers, ideeën?